Spillrom
Sjiraffen | 21 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 21 |
Mobilspill
Pågående | 8 933 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-10-15 14:17 | |
![]() | Som hvit, middelaldrende, heterofil, etnisk norsk mann har det blitt en umulighet for meg. Så, nei. Tror du vi får se «butikk-kapringer» i Norge som den man opplevde i Malmö denne uken? Link til de som ikke fikk med seg saken : www.sydsvenskan.se/2...r- ett-dygn | |
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-10-17 19:35 | |
![]() | Med tid og stunder, ja, kanskje det. Bryr du deg om filmkritikernes dom over en ny film? Eller gir du balla? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-10-17 19:42 | |
![]() | Bryr meg nok mer om anmeldelsene enn jeg kanskje tror. Når det er sagt, så ble jeg så himla skuffet sist jeg var på kino og så Arrival etter strålende anmeldelser og løfte om en «totalt overraskende slutt». Vel, jeg luktet lunta etter en halvtime, og når filmen var over tok jeg meg i å minnes min favorittanmeldelse fra Stavanger Aftenblad en gang på 90-tallet som avsluttet en total slakt med : «Som en siste fornærmelse får vi servert en såkalt «overraskende slutt». En slutt som slett ikke kommer overraskende på de av oss som har sett en film før.» Klasse! Hvilken idrett ville du valgt deg om du måtte representere Norge etter beste evne i vinter-OL? | |
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-10-17 19:46 | |
![]() | Vinter-OL? Kan du ikke heller spørre om sommer-OL? I så fall svarer jeg kanonball ;-). Vel, vinter-OL; må bli bob, aking, noe i den dur. Konspirasjonsteorier er jo alltid morsomt. Har du en favorittkonspirasjonsteor i? (en sak) | |
GreteSB | 2017-10-18 08:33 | |
![]() | Jeg fikk meg en latter av denne: www.tvvest.no/christ...en -er-flat :)) Hva gjør du for å holde deg i form? | |
misten - Ikke medlem lenger | 2017-10-18 17:25 | |
![]() | Jeg går tur 1-2 hver dag, helst i skauen. Vil du ha papir avis eller leser du den på nett? | |
Emil1960 | 2017-10-18 17:49 | |
![]() | På nett , en sjelden gang papir ! Har du skifta til vinterdekk ennå ? | |
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-10-18 22:24 | |
![]() | Nei, har ingen hast her. Hva tenker du om et kontantløst samfunn? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-10-19 00:11 | |
![]() | Hø-hø... jeg leste først «kontaktløst», og tenkte at det var litt i overkant... Kontantløst samfunn er nok noe som kommer før eller siden, men som jeg neppe ser frem til. Trives godt med kontanter i reserve uansett hvor jeg er. Hund eller katt? | |
HannaLo | 2017-10-19 01:15 | |
![]() | Hund. Men katter er søte de også. Når starter du adventstid og forberedelse til julesesongen? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-10-21 13:10 | |
![]() | Adventstid har jeg ikke noe forhold til, men juleforberedelsene starter når påsken er over. Ingen grunn til å vente! Hva var den første filmen du så på kino? | |
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-10-21 13:14 | |
![]() | Far til fire på Bornholm. Uforglemmelig! Hva syns du om regjeringen som kutter økonomisk støtte til frivillige organisasjoner? | |
Cygnus | 2017-10-21 13:19 | |
![]() | Jeg synes det er forferdelig - og kortsiktig! Hvilke(n) slike organisasjoner støtter du gjerne - med penger eller egeninnsats? | |
auau | 2017-10-21 18:59 | |
![]() | Frelsesarmeen først og fremst. Er du eller har du vært, bøssebærer under TV-aksjoner? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2017-10-21 19:09 | |
![]() | Ha vært bøssebærer mange ganger. En fin tradisjon. Hvilket gammelt NRK-program/serie skulle du gjerne sett om igjen? | |
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-10-21 19:13 | |
![]() | Syns de (NRK) burde sende om igjen alt som var på barne-tv på -70 tallet, jeg. (Uansett opprinnelsesland). De kan sende det ut på kvelden en gang, f.eks om mandagen eller torsdagen. Hører dere NRK? Programmene i sin helhet, uten tåpelige kommentarer/programledere i mimremodus. Har du gått natteravn noen gang? Og hva syns du om tiltaket? | |
GreteSB | 2017-10-22 14:06 | |
![]() | Nei, det har jeg ikke. Jeg bor ikke sånn at det er mulig, men det er et flott tiltak. Tror du ting var så mye bedre før eller er det bare sånn gamle folk sier? | |
Cygnus | 2017-10-22 14:13 | |
![]() | Det spørs vel helt hvor i fortiden du går hen! Og hvem du treffer på der! F eks hvis du går til 1800-tallets fattige, så var det mye lidelse og sult og sykdom. Midt på 1900-tallet var Norge ikke særlig urbanisert og selv om okkupasjonen hadde tatt på og få var rike, så var det muligens ganske rolige og bra tider for mange - ulåste dører osv. Hvis du hadde tidsmaskin, hvor (og tilvilken periode!) ville du dra? | |
ritalina - Ikke medlem lenger | 2017-10-22 14:20 | |
![]() | Jeg ville dratt til 1970-tallet og blitt der. Til min egen barndom ;-) Tror du Europakartet ser annerledes ut om f.eks 20 år? (www.nrk.no/urix/vest.... 13728263) | |
Cygnus | 2017-10-22 14:36 | |
![]() | Antagelig, eller ihvertfall om 40 år, det har endret seg stadig i mitt liv! Synes forøvrig alle er litt urettferdige mot Catalonia - de var et rike og ble innlemmet lovstridig i Spania for et par hundre år siden (dvs motsatt av Norge og Sverige!) Har du en sak/organisasjon du brenner for? | |