Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 707 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Emil1960 | 2018-06-03 14:25 | |
Snekra sammen ei sånn likssomhytte oppe i et tre i yngre dager , med tre andre :-)) , joda , vi kunne jo sitte der , så den var fin ...syns vi ihvertfall ! Har du gjort noen veldig glad i dag ? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 15:05 | |
Jeg prøvde å ta Jensine på alvor (og kanskje litt glad) ved å fokusere på den høye utdannelsen hans, men han ble ikke så veldig glad akkurat. Det endte med at en tråd ble stengt + en masse beskyldninger, en mulig politianmeldelse pluss en rekke håpløse påstander. :-) Sånn kan det gå! Er det ikke på tide at en eller annen tv-stasjon lager et realityshow fra livet i ordspillforumet? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 15:28 | |
He he- den var god ! Realityshow. Ja, hvorfor ikke. Spørsmålet er: Blir vi da landskjente, og "berømte"? | ||
trud | 2018-06-03 15:33 | |
Hvis vi er interessante nok og legger ideen frem for de rette personene - da dropper jeg ordspill forresten.... Hvor er du i dag? ( jeg ligger i skyggen på terrassen og svetter - skulle egentlig ha jobbet...). | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 15:35 | |
Ha ha Bare konsentrer deg om din egen utdannelse du ritalina. Hadde det vært andre som hadde nevnt dette ville jeg ikke tatt så ille på vei (bortsett fra folk som er på samme måte) Det er bare sånn at jeg ikke liker å bli snoket på av folk som har som mangeårig hobby å sette påstander frem på en ertende måte. Du skal vite ritalina at jeg for en del år siden googlet ditt navn og fikk frem en rekke ting du skrev i lokalavisen der du br, og der hadde du samme ertende stil der du prøver å sette andre i et dårlig lys. Og dette er nå forsvunnet fra nettet antar jeg fordi dette var for en del år siden. Og jeg blir bare ikke i godt humør over at en slik person forsøker å finne ut ting om meg. | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 15:36 | |
på nettforum var det, du skrev ting | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 15:45 | |
Haha, prøvde meg på en selvironisk fleip klokka 15.05, se innlegg over. Lyktes visst ikke helt ;-) Haha og dobbelthaha, hvem snoker på hvem sa du? Du har googlet meg og lest deg opp i lokalavisa, og ja, for å ikke snakke om den gangen du .......... ;-) Jaja, snok i vei, j/j, snok i vei :-) | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 15:48 | |
Men vi må jo ha et spørsmål! Hvordan tror du et live-treff mellom ritalina og jensine ville blitt? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 15:51 | |
ups, hoppet over spørsmålet til Trud. Hvor er jeg i dag? Går ut og inn, fra terrasse til stue i ett sett. Prøver å sitte litt i sola, men en himla forkjølelse/allergi ? gjør det litt vrient. Så mitt spm, se over. | ||
trud | 2018-06-03 15:56 | |
Takk, Ritalina - hyggelig å bli fulgt opp i trådene :) | ||
trud | 2018-06-03 15:58 | |
Selg billetter da - hvis et sånt møte blir aktuelt... sikkert best å ha det i en boksering.... Hvor ville du ha vært akkurat nå?? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:23 | |
Ja, i en boksering, uten tvil ! Hvor jeg da kan tørke svetten av deres panner... og trud kan sikkert komme med beroligende ord. Hvor jeg ville ha vært akkurat nå? I en boksering på et kjølig sted sammen med kamphaner og høner. Jeg synes vel at "beskyldninger av mer eller mindre alvorlig art" ikke burde fremsettes foran flere enn dem det gjelder. Hva synes du ? | ||
Cygnus | 2018-06-03 16:24 | |
Akkurat her - på Filefjell - hvilende på en sofa etter familien til sammen 12 + hund dro til Bergen! Og venter på Ordspillturnering om 3 1/2 time! Hvordan foretrekker du ditt Ordspill - på app eller data? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:30 | |
He he- nå Cygnus… Du MÅ svare på spørsmålet mitt ! | ||
Cygnus | 2018-06-03 16:34 | |
Jeg er enig med deg, abelon - stirt sett! Spørsmål som over!! | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:48 | |
Jeg har nok bare spilt på appen de siste årene, og blitt godt vant til det. Hvilken låt er den perfekte sommerlåta for deg, ute på balkongen/terrassen med en longdrink i solnedgangen? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 16:56 | |
George Harrison: My sweet lord. Så fin som den er! Er for mye av det gode, bare deilig eller rett og slett i meste laget? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:08 | |
Bare et lite fnugg det der Hva er det fineste du eier som veier mellom 10 og 30 kg ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:47 | |
Jammen bra du ikke har blitt så stråleskada at du har mista evnen til artige spørsmål! JUNI, litt trultete for øyeblikket er det fineste jeg vet mellom 10-30 kilo. Har du et øyeblikk i livet som du husker som "spesielt fint", et lettelsens øyeblikk for eksempel ? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:50 | |
Er det hunden din, Juni ? | ||