Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JamesO - Ikke medlem lenger | 2012-11-02 19:11 | |
Hjemmelaga hamburger med salat, kinakål, hamburgerdressing, litt løk, agurkskiver, ketshup, sennep, ristede hamburgerbrød med sesamfrø, bare friske ingredienser, et glass Cola, noen fine TV-programmer. Hva slags lefse liker du best ? | ||
bris1 | 2012-11-02 21:25 | |
Mørkeste, eller hardangerlefse som noen kaller den. Har du en yndlingsvin? | ||
bris1 | 2012-11-02 21:25 | |
Mørlefse skal det være | ||
mymlen | 2012-11-02 21:45 | |
Jepp - hvitvin! :) Ganske tørr, og gjerne litt eiket. Hva er best - fredagskveld eller søndagskveld? (Kjenner en som synes søndag nemlig...) | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-11-02 21:47 | |
Fredagskveld, helt klart! Favorittisen din? | ||
Lene T | 2012-11-02 21:49 | |
Lakrisis. Gjerne youghurtis:) Hva syns du om at det er spilt inn en ny versjon av filmen "Reisen til julestjernen"? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-11-03 00:17 | |
Slett ikke bra! Ingen grunn til å tukle med gamle klassikere. Tåler ikke James Bond-filmer (av ny dato), men elsker Javier Bardem. Bør jeg få med meg den nye Bond-filmen for å få et glimt av J.Bardem? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-03 01:57 | |
Jeg tror neppe det er verdt det. Se heller No Country For Old Men en gang til. Hvor ble det egentlig av lavsyre eplejuice? Er det noen butikkjeder som fortsatt har det? | ||
Boubou | 2012-11-03 08:00 | |
Faktaspørsmål, Erik. Sorry, jeg vet ikke. drikk eplemost da vel? Den er vel ikke så sur? MEN har nettopp kjøpt "no country for old men" og gleder meg! Gikk du julebukk da du var liten? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2012-11-03 08:52 | |
Ja noe tilsvarende. Her i bygda heter det å gå julestomp. En gammel tradisjon som stammer fra den tiden der familier med dårlig råd på morgenen julaften sendte barna sine ut til husene i grenda for å tigge mat. Etterhvert som økonomien bedret seg hos folk ble det til at barna gikk ut og tigget godterier i husene i grenda. Denne tradisjonen er en av mine aller beste juleminner. Man brukte sparkstøtting og sparket fra hus til hus med to plastposer etterhvert helt fulle av godtteposer, en på hver side av sparkhåndtaket. Husker man kunne få samlet seg 4-5 store skåler stappfulle med godterier som man da hadde stående på salongbordet i stua gjennom hele jula. 1. Gran eller furu som juletre ? 2. Her kom julemarsipanen i butikkene ca 15 oktober. Er det for tidlig ? | ||
Boubou | 2012-11-03 10:02 | |
1. Så helt og absolutt definitivt gran. Grønn sådan, ikke no edelgranrusk og snusk. 2. Julemarsipan og denslags burde være forbudt før desember. | ||
Boubou | 2012-11-03 10:02 | |
Bikkja har stukket av. Hva skal jeg gjøre??? | ||
Lene T | 2012-11-03 10:13 | |
Dra ut og let, og forbered lommeboka på en klekkelig bot for å få den ut fra kennelen politiet putter den hvis de finner den før deg. Lykke til! Hva blir det å spise i kveld? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-11-03 11:56 | |
Litt usikker enda, må se hva som frister når jeg er i butikken. Er på vei til Sverige for å handle, er det Harry? | ||
GreteSB | 2012-11-03 12:25 | |
Nei, fornuftig! Hva lønner det seg å handle i Sverige? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-03 12:46 | |
Ost og flesk. Anbefaler også honningen fra AB Lindhagens bigårdar. Hva er ditt beste minne av Odd Børretzen? | ||
gompedyret | 2012-11-03 13:37 | |
Odd Børretzen kjenner jeg egentlig ikke så godt, men han fremstod alltid som en hedersmann; koselig, klok og med integritet i bøtter og spann. En sånn som man gjerne ville hatt som reservebestefar, eller hva som helst i grunnen. Siden jeg egentlig ikke kjenner til så godt alt det han har gitt ut (som jeg har forstått er masse) ramler jeg ned på sangen Justisdepartemang fra Noen ganger er det ålreit-plata. open.spotify.com/tra...KG VFlsZJyX God tur, herr Børretzen, og takk. Hva blir helgens høydepunkt? | ||
Ettigrib | 2012-11-03 13:49 | |
Alle pausene fra eksamenslesing og innleveringsjobbing. Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke var flinkere til å lese og skrive sammendrag underveis nå. Hva slags musikk synes du kan passe godt som bakgrunnsmusikk når man leser til eksamen? | ||
bris1 | 2012-11-03 13:53 | |
Høydepunkt er oppnådd. Vi er nå enige om tidspunkt for å selge det vi har her og flytte til en annen landsdel :-)) Får du gjester i kveld? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-11-03 14:31 | |
Nei, heldigvis ikke! Å komme uanmeldt på besøk er en uting. Kommenter påstanden! (hvilken landsdel, bris1 ?) | ||