Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
travel - Ikke medlem lenger | 2012-11-28 11:48 | |
Da ville jeg vært kunstner....enten maler, sanger eller musiker. Har du drømmejobben no? | ||
frubacon | 2012-11-28 11:54 | |
Ikke enda:-) Kunne du tenkt deg å reist på juleshopping til London? | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2012-11-28 12:19 | |
Ikke shopping akkurat, men for å se en julepynta storby. Husker da jeg var lita og fikk bli med til Kristiansund like før jul..... det var stort og vakkert. Kanskje LOndon virker slik nå i desember.... så jeg blir gjerne med. Skal du ha juletre i år ? | ||
Lene T | 2012-11-28 12:35 | |
Så klart. Har du fast sted med faste mennesker på julaften, eller må du planlegge og ta stilling til dette hvert år? | ||
GreteSB | 2012-11-28 13:02 | |
Annethvert år med barn og barnebarn i Norge og samboer på Kypros. Hvordan er din jul? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-28 20:08 | |
Sammen med mor og far, og med sistnevnte foran tv'en på full guffe hele døgnet... Har du lest, og husker du den glimrende barneboken "Det suser i sivet"? | ||
Smartgirl | 2012-11-28 21:02 | |
Jeg husker "det suser i sivet" som serie på barnetv. Er jeg rar som ikke har lest Fifty shades....? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-11-28 21:03 | |
Er det den med dyrene? Muldvarpen, rotta, padda, og en liten snømus? Leste den for barna når de var små, og så de på tv:)) Hva slags talent skulle du ønske at du hadde? | ||
AaseB | 2012-11-28 21:07 | |
Nei, men eg har "The Wind in the Willows"-filmen på VHS, som eg trur har samme opphav(?). Med i alle fall 3 av Monty Python-gutta. Den er flott laga og ganske så morosam. Ser den av og til. Gledar du deg til å sjå den filmen "Hobbiten" når den kjem 12. desember? | ||
AaseB | 2012-11-28 21:11 | |
Au, au - ny pers på forseintskriving! Eg har heller ikkje lest om dei femti skyggane, Smartgirl, så i tilfelle er eg au med i den gjengen. Eg skulle ønske sangstemma mi hørtes like vakker ut på utsida av huet mitt som innanifrå. Verkeleg. Blir det Hobbiten for deg? | ||
Boubou | 2012-11-28 21:43 | |
Det blir definitivt Hobbit, men ikke nødvendigvis på kino. Første "voksne" boka jeg fikk, av onkelen min en gang for maaaange år siden og Tolkien er og blir for meg farget av den lesningen. Er du opptatt av å lese/ha lest de riktige bøkene? Bittelitt boksnobbete? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-11-28 22:10 | |
Leser både de "riktige" og de det overhodet ikke er snakk om. Jobber i bokhandel, så greit å lese litt ymse! Gir du bort alternative julegaver istedenfor materielle ting? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2012-11-29 00:09 | |
mormor og farmor får nok hjemmelaga julegodt av noe slag og masse besøk. god tid til å prate, spille spill, rusle tur, gå på kafe, vise fram noen bilder hver... ting har de... burde man bli flinkere til å gi bort tid? | ||
Kirsti | 2012-11-29 03:39 | |
Det kommer litt an på hvordan man gir bort tid, kanskje? Et "gavekort" på et søndagsbesøk i måneden blir litt stusslig, synes jeg. Sånt skal man gjøre fordi det er hyggelig, ikke fordi man har lovet det. Men å gi bort en opplevelse man skal dele er supert. Slikt trenger jo heller ikke koste skjorta. Og "gavekort" på praktisk hjelp som vinduspuss, vedhugging eller dekkskift, for eksempel til besteforeldre eller gamle tanter, kan være fint. Så får vel både giver og mottager litt hyggelig samvær på kjøpet. Hva er den aller kjipeste gaven du har fått? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-11-29 10:30 | |
Min mann mente vi trengte en ny støvsuger (en litt fancy utgave som han hadde lyst på...). Den kjøpte han til meg til jul, jeg var såre fornøyd med den vi hadde, og ønsket meg absolutt ikke ny støvsuger til jul!! Hva gjør du en kveld du virkelig koser deg? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-29 13:46 | |
Sitter ute på et svaberg ved fjorden/sjøen i solnedgangen med bål og hjemmelagde grillspyd med ferske lomper, kakao på thermos, og kanskje sågar hyggelig selskap? Blir du med? | ||
nalo | 2012-11-29 16:38 | |
Bytt ut kakaoen med vin, så skal eg vurdera det. Kviler du middag i dag? | ||
Ettigrib | 2012-11-29 19:02 | |
Nei, som vanlig gjør jeg ikke det. Pleier du å lage/bruke to-do-lister? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-29 19:13 | |
Det hende jeg setter en gul post-it lapp på døra før jeg legger meg, ja. Henger en der nå også. "Husk honning". Klarer du å se Sverre Anker Ousdal i "seriøse" roller uten å tenke på Postmann Pat? | ||
Lene T | 2012-11-29 20:54 | |
Joa, men klarer ikke å se, eller kanskje enda mer høre, Mads Ousdal uten å tenke på Sverre og Pat:) Har du spilt i korps/spiller du i korps? | ||