Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Boubou | 2012-11-29 21:11 | |
Har nok ikke det, med mindre en ukes hjemlån av et svært digert horn for å se om vi var kompatible teller. Vi var ikke det. Hvilket interiørobjekt får aldri innpass i ditt hjem? | ||
nalo | 2012-11-29 21:21 | |
Der er eg beinhard. Det meste av nymotens interiørdingsar av type døgnfloger må snu i døra mi. Likar ein enkel, stil med vekt på ting eg har hatt med meg gjennom livet, alt skal ha ein historie. Alle desse shabby chic-butikkane som berre har varer me godt kan klara oss utan, men alikevel berre "må" ha, går eg glatt forbi. Ein gong fekk eg i gåve ei bok som var halvopen og sidene var rulla saman og dekorert med tørka blomster og gullspray...... du hendelse...den fekk ikkje plass i heimen. Handlar du i bruktbutikkar? | ||
mymlen | 2012-11-29 21:27 | |
Åh - det er mange! Alt fra "malerier" av gråtende barn til syntetiske "persiske" tepper, samt veloursofaer og fake marmorbord, krystallysekroner og peis med innsats, engler i alle varianter OG overpotente flatskjermer - for å nevne noen.... Hvilket interiørobjekt blir antakelig det neste du anskaffer? | ||
mymlen | 2012-11-29 21:28 | |
For sein. JA Nalo! Der og loppis og Fretex, når jeg har tid. Skattejakt de luxe... Spørsmål som over | ||
olgamotor | 2012-11-29 21:29 | |
Bokhylle. Hvilken bok leste du sist? | ||
Boubou | 2012-11-29 21:41 | |
Gjenganger:-) Har ikke like mye å bidra med denne gangen ? - er fremdeles ikke gjennom Jerusalem, leser Corrections av Jonathan Frantzen uten helt å komme inn i materien, les Liaisons Dangereuses av Choderlos de Laclos fordi jeg nylig så "Valmont" og måtte tilbake og kikke litt på originalhistorien - og le livre de saphir, en fransk røverhistorie fra inkvisisjonstiden i Spania. Siste bok jeg leste ferdig... Hmm hvilken var det? Jo; Russisk Vinter, en ok nok bestseller fra nærbutikken. Altetende, jada. Hva laget du forrige gang du laget middag helt fra bunnen? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-29 21:47 | |
Løksuppe. Bruker du posesupper? | ||
Lene T | 2012-11-29 22:32 | |
Bare tomatsuppe og i ytterste nødsfall:) Hva slags detaljhandel savner du i din nærhet? | ||
Boubou | 2012-11-30 09:05 | |
Jeg skulle til å si Isenkramforretning, fordi ordet er så skjønt (det heter til overmål Quincaillerie - like skjønt - på fransk - er det noen som vet hva man sier på engelsk?) men akkurat det har jeg faktisk. Skulle gjerne hatt en deilig liten kafé/delikatesse/"fetevar e" med sånne ting man sjelden finner i Norge... Cannoli, caraques, calissons, posteier, gode skinker og en ost eller fem, fritons, noen utvalgte sesonggrønnsaker, viner og likører... Med mulighet for å sitte ned og lese internasjonale aviser og få en ferskpresset appelsinjuice, naturligvis til europeiske priser. Hva er din yndlingsbutikk? | ||
Lene T | 2012-11-30 09:17 | |
Etter litt grubling har jeg kommet til at ingen butikker egentlig skiller seg ut i det hele tatt. Men butikken din hadde vært en klar favoritt, Boubou! Tror du ventelistesurret ved norske sykehus er bevisst triksing? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-30 13:51 | |
Ikke bare tror, men jeg er temmelig sikker. Systemet er totalt feil og har for mange delmål. Når ble du sist skikkelig overrasket på en positiv måte? | ||
Lene T | 2012-11-30 20:39 | |
Hadde en sånn opplevelse i klassen min her om dagen:) Blir du stresset når denne tråden forsvinner fra topplisten? | ||
nalo | 2012-11-30 20:43 | |
Blir ikkje stressa av slikt eg kan gjera noko med.... Har helgeroen senka seg i heimen? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-11-30 20:43 | |
Ja, da blir jeg stressa, virkelig. Høy puls, hjertebank, svettetokter, håret rett til værs (a la Mia Gundersen akkurat nå på tv2), hvitløksånde helt ut av ingenting. Men jeg bidrar med mitt og svarer som best jeg kan, mens jeg pønsker ut neste spørsmål. Som er er det noe stas å gå på julebord med jobben? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-11-30 20:44 | |
ai ai ai, jeg ble så stressa at jeg ble for sein med svaret mitt. Det er trist. Helgero? Ja, her er det helgero på høyt nivå! spørsmål; se over (det om julebordet) | ||
Lene T | 2012-11-30 20:55 | |
Nei, det syns jeg faktisk er litt kjedelig.. - Er det flere som har det sånn? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-30 20:56 | |
Ikke når damene der nøder deg til å møte fordi det ikke er andre mannfolk som kommer.... Blir nesten redd av sånt, jeg! Hvilken kroppsdel kunne du klart deg uten? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-11-30 20:57 | |
..nå går det unna her.... Ja, julebord kan være kjedelig. Spørsmål over. | ||
Lene T | 2012-12-01 10:47 | |
Nei, der har jeg ingen til overs! Tror du på healing? | ||
nalo | 2012-12-01 12:56 | |
Nei, er altfor mykje realist til å tru på slikt. Måtte starta dagen med å måka snø i dag. Finnes det folk som finn hugnad i snømåking? | ||