Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Boubou | 2012-12-04 13:32 | |
Jeg betaler aldri noen ting med glede - jo kanskje en femtilaåå til Frelsesarmeen eller til de tre sigøynere som spilte nydelig jazz på Karl Johan lørdag. Men det er strengt tatt å gi, ikke å betale. I alle andre tilfeller ville jeg heller fått noe gratis, om det var mulig. Ja, jeg vet at det ville kunne fått fryktelige konsekvenser, men så er det også rent hypotetisk, betale må jeg nok fortsatt. Samler du på noe servise? | ||
Kirsti | 2012-12-04 15:48 | |
Nei. Da jeg var ung, trodde jeg at jeg kom til å gjøre det, for jeg mente det var slikt pene piker skulle drive med. Men så kom jeg gudskjelov på at jeg ikke er interessert i å være pen pike, og nå lever jeg skrekkelig godt med servise fra IKEA som kan knuse akkurat så mye det bare vil. (Og de dyrere greiene jeg har arvet kan knuse i vilden sky, de også, uten at jeg begynner å grine.) Foretrekker du klementinene kjøleskapskalde eller romtemperert? (Nå er vi inne på veldig viktige ting her, føler jeg.) | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-04 16:07 | |
Romtemperert, selvsagt! Hva bør jeg ønske meg til jul? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-12-04 16:49 | |
Fred på jord, god helse og mener å huske noe om en dame??:) Jeg heier på Mette Marit, gjør du?? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-04 16:59 | |
(Ha-ha... Ja, det stemmer det, Mira....) | ||
mymlen | 2012-12-04 18:53 | |
Jeg synes Mette Marit er ei modig dame. Heia heia! Hjelpe venner og enker og faderløse (eller moderløse som her...) har vel aldri vært noe negativt? Tror du på mer på julenissen enn på Kyoto-avtalen? | ||
Lene T | 2012-12-04 18:57 | |
Ja. Syns du at du må ha frukt i alle fat til jul selv om det egentlig aldri blir spist opp? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-04 19:41 | |
Nja...Merker at du traff noe der... Har aldri tenkt over det, men det går vel noe frukt i søpla i løpet av romjula.... Tenker du som så at det nå bare er en 4-5 måneder igjen til våren, eller at vi har en laaaaang vinter fremfor oss? | ||
gompedyret | 2012-12-04 21:22 | |
Jeg tenker at Ah! Dette er lovende. Skikkelig vinter, og ikke noe tograders sørpeførefjas som en del "vintere" gjerne har som hovedbesandddel. Legg en liten kappe av snø rundtomkring også nå, så blir det riktig bra. Kjør på! Så får heller våren komme når den kommer. Skal du følge med på håndball-EM? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-04 21:31 | |
Er det håndballmesterskap nå igjen? Hvor ofte er det EM/VM/OL egentlig? ...og nei, jeg skal nok ikke følge med på det.... Er vi nordmenn flinke nok til å snakke om ting på generelle grunnlag? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-12-04 22:24 | |
Generelt så er vi ikke det nei. - det dukker alltid, alltid opp enkeltepisoder, liksom unntak fra regelen som bare må være med..... Har du vært på konsert med Nordic Tenors? (nei, ikke Hanne Krogh og de) | ||
nalo | 2012-12-04 22:51 | |
Nei, men skulle gjerne. What have you done today to make you feel proud? www.youtube.com/watc...1b L54VVYXM | ||
gompedyret | 2012-12-05 00:38 | |
Hakke gjort noe som helst, jeg, noe som forøvrig er helt greit. Den sangen var forøvrig i pompøseste laget for meg, gitt. Hvilken tegneserie liker du best? | ||
Kirsti | 2012-12-05 01:32 | |
Min favoritt – skjønt det er noe tvilsomt om den kan defineres som serie – er xkcd. Blant annet på grunn av striper som disse: xkcd.com/150/ xkcd.com/791/ xkcd.com/304/ xkcd.com/356/ Hva slags nettsider (bortsett fra Ordspill) kan du bli sittende på i timevis, fordi du bare skal se litt til ...? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2012-12-05 02:01 | |
dykkesiden fjellforum nrk nett tv fb sider med fototips røde kors tekniske håndbøker for snøscootere noe av det samme du ser på? | ||
AaseB | 2012-12-05 08:43 | |
Det er bare NRK nett-tv som eg er innom av desse over. Eg brukar nettet ein del til å finne ut av praktiske ting. Utanom Ordspill les eg mest bloggar, nokre fjasete og andre meir seriøse. Her er min toppfavoritt og denne gongen i det humoristiske hjørnet: www.jakobarvola.com/...go d-neste/ Har du nokre tips som hjelper når ein er nervøs for å stå framom ei forsamling av folk og prate? (Bra om nokon som ikkje bare svarar "Nei." legg igjen et svar) | ||
Lene T | 2012-12-05 09:17 | |
- Øv så ofte du har sjansen (det blir bedre med øving - lover!) - Vanligvis står du foran en forsamling som ikke er "ute etter deg", men som vil deg vel - fokuser på dette. - Hva er EGENTLIG det verste som kan skje.... - Vær godt forberedt, øv høyt for katta, bli vant til å høre din egen stemme si det du skal si. Har du noen gang vært part i en rettsak? | ||
Ettigrib | 2012-12-05 09:21 | |
Nei, det har jeg ikke, og jeg tenker vel at det egentlig er like greit. Er uanmeldt besøk pes eller stas? | ||
Villvetta | 2012-12-05 09:32 | |
For min del er det stas, mens for samboer er det pes. Dette fordi hans rutiner blir forstyrret ;-) Drikker du kaffe eller te? | ||
frubacon | 2012-12-05 09:47 | |
Drikke mest kaffe... Har du med deg en godbit eller en blomst hvis du skal på besøk? | ||