Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-02 18:18 | |
I det siste har jeg sett drøssevis med dokumentarer fra Youtube angående UFO-fenomenet. For ca 2 år siden hadde jeg en drøm om at jeg så tydelig et bilde med hav og noe natur og to halvmåner som stod mot hverandre med litt avstand mellom. Og jammen ta ca 2 år seinere så får jeg i en dokumentar hvite at to halvmåner er et symbol for en spesiel utenomjordisk rase..... For 2 år siden hadde jeg aldri set på youtube, og aldri sett eller hørt noe om dette , så dette var spesielt for å si det mildt... Hva slags fyll foretrekker du i bløtkake ? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-02 18:32 | |
huhei! Fra det ene til det andre, ufo og bløtkake. Vel, er ikke så veldig glad i bløtkake da, men tror jeg vil si aprikossyltetøy, masse!!! Har du noen gang dumpet borti en eller flere av utenomjordisk rase? I såfall hvor, når, i all verden? | ||
nalo | 2013-03-02 22:59 | |
I Haraldsgata i Haugesund ein gong tidleg på 90-talet, traff eg ein utanomjordisk, eller kanskje han var frå Karmøy? Hugsar ikkje, det er så lenge sidan, men rar var han, det er sikkert. Er på ferie og ikkje heilt oppdatert på været, vil eg koma heim til vår og varme i morgon? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-02 23:39 | |
Nei, nå ble jeg nysgjerrig Nalo! Dette må vi komme til bunns i. Kan det tenkes at skapningen var av samme utenomjordiske rase som JamesO drømmer om? Ingenting er tilfeldig! Tviler på om du kommer hjem til vår og varme i morgen, men det avhenger muligens litt på hvor hjemmet ditt er. Over til noe helt annet! Et høyaktuelt spørsmål. Vil Tone og Aksel finne tilbake til hverandre? Foreslår også et par minutters stillhet i anledning dette så brutale og plutselige bruddet. | ||
gompedyret | 2013-03-03 02:36 | |
Jeg synes det er mer interessant om Esmeralda og Fritz på hjørnet vil finne tilbake til hverandre. Hva slags type melk foretrekker du? Hel? Ekstra lett? Pulverform? Eller noe helt annet? | ||
nalo | 2013-03-03 09:41 | |
Styrer helst unna mjølk og mjølkeprodukt, men brukar lettmjølk til matlaging. Det er ingen i husstanden som drikk mjølk og katten får vatn. Vil mattrenden snu slik at det igjen vert muleg å kjøpa seg ein matbit i farten utan at det er ost involvert? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-03-03 12:46 | |
Sikkert ikke. Er du livstrett? | ||
AaseB | 2013-03-03 13:07 | |
(Fantastisk spørsmål i et forum som dette!) Antakeleg ikkje. Gledar du deg til å kunne gå inn i naturen på joggesko snart? | ||
Maloh | 2013-03-03 13:17 | |
Åja, det gleder jeg meg virkelig veldig til! Jeg bor rett ved marka og det blir ikke så mye av skigåing. Føret er ujevnt, og idag, bare sludd og slaps. Vinne Nortug 5-mila? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-03-03 15:33 | |
Nei, han vant ikke. Pleier du å ha dessert på søndager? | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2013-03-03 16:51 | |
Ja av og til blir det bananer og annen frukt. Hvem er rikest av Olav Thon og Donald Trumph (amerikaneren som såvidt stilte opp som presidentkanidat) ? | ||
AaseB | 2013-03-03 16:53 | |
Nei, me har vanlegvis middagar utan noko særleg med karbohydrat i, og da slepp me søthungeren som følger. I eit slags vårleg overmot måka eg verandaen i dag, med tankar om at nå er endeleg vinteren over. Var det litt for tidleg tru? | ||
AaseB | 2013-03-03 16:56 | |
For seint... Kven som er rikast av Olav og Donald er det vel muleg å finne ut av om du gidd? Spørsmål over. | ||
AaseB | 2013-03-03 16:56 | |
For seint... Kven som er rikast av Olav og Donald er det vel muleg å finne ut av om du gidd? Spørsmål over. | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2013-03-03 17:36 | |
Olav Thon 5,0 milliarder dollar Donald Trumph 2,9 milliarder dollar. | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-03 18:14 | |
Litt deilig da at trauste Olav Thon er rikere enn den storkjefta skrytepaven Donald Trunmph. | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-03 18:20 | |
Pleier også tro at våren kommer tidlig, så snømåking er bare fint for helsa. Hvor godt liker du til Ari Behn på en skala fra 0-10 der 10 er best ? | ||
Sanding | 2013-03-03 20:38 | |
Kanskje 3. Liker ikke folk som er så pripne! Jeg liker best folk i arbeidstøy. De som aldri kunne tenke seg å gå i fjøs og bli skitten, har jeg litt vanskelig for å identifisere meg med. Hva er det mest ubrukelige du noen gang har kjøpt? | ||
Månestråle00 | 2013-03-03 21:02 | |
Hi hi ja hva kan det väre...må ha värt hårruller:) Hvor godt liker du å få negativ kritikk,kan du ta det eller går du i forsvarsstilling? | ||
Fidelma | 2013-03-03 21:35 | |
Det kommer helt an på hvor berettiget kritikken er. Ja eller nei til tøymykner? | ||