Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
bris1 | 2013-04-05 14:00 | |
Ikke bare uforsvarlig, men har en mistanke om at det også er ulovlig! Er du en systematisk person? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-04-05 14:25 | |
definitivt, har lister for det meste og sjelden noe viktig som går i glemmeboka. ulovlig er det slett ikke og i en del sammenhenger er det for trangt å være to, da er skybert fin å ha. hva har du gjort i påska? | ||
bris1 | 2013-04-05 14:32 | |
Jeg har brukt mesteparten av tiden innendørs, i støvete kott og skap. Hvorfor trenger man en Skybert i loggen dersom det er fullt lovlig/ forsvarlig å dykke alene? | ||
Boubou | 2013-04-05 15:38 | |
Fordi det finnes regler og forskrifter som ikke alltid tar hensyn til realitetene. På samme måte som fartsgrenser, båndtvang, å gi barn en smekk på rumpa når det virkelig drar seg til og så videre og så videre. Jeg mener at blind lovlydighet er MYE farligere enn gjennomtenkt individuell vurdering av situasjonen - og noen ganger omgåelse av regler. Hvor går grensen når det gjelder ok samtaleemner på fest - hva er IKKE ok? | ||
sigrid2 | 2013-04-05 22:43 | |
Baksnakking i alle former passer ikke på fest. Hva er ditt yndlings-festantrekk? | ||
Fidelma | 2013-04-06 16:23 | |
Det må være en kjole jeg fikk sydd for mange år siden. Så en dårlig film fra 70-tallet hvor Goldie Hawn hadde en minikjole i tidsriktige farger som knapt dekket rumpa. Kjolen min er en forlenget utgave i burgunder og oransje fløyel. Har du bakt boller i dag! | ||
nalo | 2013-04-06 16:31 | |
Nei, men har steikt vafler! Sommarøya Stord er velsigna med nytt snøfall i dag... Skal du på søndagstur i morgon? | ||
Boubou | 2013-04-06 19:04 | |
Niks. Skal montere ferdig et skitt billig (sic) drivhus - ble ikke ferdig i dag. Men det snør i hvert fall ikke! Hva blir det til middag på en ikke helt vårlig lørdag i april? | ||
nalo | 2013-04-06 20:40 | |
Biff, fløytebakte poteter og ein skikkeleg god raud portugiser i glaset... Skal du i mange konfirmasjonar i vår? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-04-06 20:42 | |
Ingen Hva med 70/80-talls disco? Noe for deg? Danser du med? | ||
gomle måsegg | 2013-04-06 21:46 | |
Ikke 80-talls, men gjerne 70-talls. Hvor i huleste får man tak i biff/ indrefilet som ikke er full av trevler ?! | ||
sigrid2 | 2013-04-06 22:37 | |
Hos Ertnes på Jeløya i Moss. Hva passer til dessert etter en biffmiddag? | ||
Lene T | 2013-04-07 22:42 | |
Crémé Brûleè. Passer etter det meste, og er mye lettere å lage enn mange tror:)) Egon eller Peppes? Hvorfor? | ||
Boubou | 2013-04-07 23:08 | |
Ingen av delene. For om jeg først skal betale noen for å lage mat til meg vil jeg ha god mat. (Og Egon har vi jo ikke her jeg bor - selv om jeg ikke renner ned Peppes heller. Forresten Lene: Crême Brulée :-) Skal du først ha med aksenter er det greit at de er riktige. Håper du ikke synes det gjør no' at jeg sier fra. Det viktigste er jo at du lager det og at det smaker, da. Hvor mange tomater får jeg fra tilsammen...18 tomatplanter som snart skal flyttes ut i mitt flotte (euhhheuh..) drivhus som jeg har montert på terrassen FOR Å VÆRE SIKKER PÅ at jeg gidder å vanne hele sommeren. Overlever de i det hele tatt sommeren? Våren? Jeg er nokså kjent for storslagne planer som faller i fisk når ting begynner å bli rutinepreget. Bonus: gjetter du riktig skal du få en andel:-) | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-04-07 23:13 | |
Jeg tipper du får 279 stykker! Håper på andel, altså ;) Hvilken grønnsak gnafset du på sist, bare fordi du var fysen på det? | ||
Boubou | 2013-04-07 23:14 | |
>Hjelpe og trøste, finnes det en edit-knapp? Det skal være crème brûlée. Såklart. Her sitter jeg og våser. Fuckidoodledoo. Senga neste. | ||
Boubou | 2013-04-07 23:17 | |
279 er notert Erik. Godt du har trua :-) Er aldri fysen på noe annet enn tomater, av grønnsaker altså, så det var nok det. Kjøpetomat. Når var sist du dummet deg ut da du skulle være snill og grei og gjøre noen diskret oppmerksom på en liten detalj du trodde du hadde bedre styr på enn dem...? | ||
Kvilepool | 2013-04-08 00:43 | |
Kanskje nå: Boubou; selv om tomat virker som om det er en grønnsak, så er det faktisk en frukt. Hvilken frukt liker du best? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-04-08 01:14 | |
Tomat ;) Hva gjør du hvis du plutselig våkner opp i Chile kun i ført badebukse, fallskjerm og tannbørste, og med 500 amerikanske dollar klistret til fotsålene? | ||
Toneeeee | 2013-04-08 01:36 | |
Skaffer meg en mobil for å skrive et innlegg her for første gang for ydmykt å gjøre oppmerksom på at tomaten er et bær;) Hva er det største bæret du har smakt? | ||