Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
leonella | 2012-07-21 00:23 | |
Drar til Slottsfjell imorgen - New Order - søndag flere band før lapsing i Holmestrand. Hvilken festival er Noregs beste ? | ||
herr_strert | 2012-07-21 00:29 | |
I morgen - altså søndag. Klart svar. | ||
herr_strert | 2012-07-21 00:29 | |
Notodden blues? | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2012-07-21 00:40 | |
Har ikke hørt om det, blues interesserer meg ikke Ditt favoritt feriested ? | ||
leonella | 2012-07-21 00:43 | |
Det er spurt før USA - men et annet sted jeg liker er Zanzibar. Den beste festivalen er forresten Månefestivalen i Fredrikstad !!! Siste helg i Juli - kom kom og bli med | ||
gompedyret | 2012-07-21 01:05 | |
Husk å følge formatet, da. [svar på forrige spørsmål] + [nytt spørsmål!] | ||
GreteSB | 2012-07-21 05:47 | |
Siden jeg bor utenlands er mitt fineste feriested Norge. Hva liker du best å gjøre i ferien? | ||
Fidelma | 2012-07-21 09:20 | |
Jeg liker å drive med hagerbeid på hytta i ferien. Store mengder jordbær, rips, solbær, stikkelsbær, rabarbra, poteter, epletrær osv. Deilig! Er det noen som vet hvilket land som feirer nasjonaldag i dag? | ||
Sinabelle | 2012-07-21 12:02 | |
Det er Belgia som har nasjonaldag i dag. Hva er det beste pålegget? | ||
gompedyret | 2012-07-21 15:55 | |
Ost og kjøtt! Slafs. Hvilken farge beskriver deg best, og hvorfor det? | ||
Torill | 2012-07-21 17:10 | |
Besj! Mest fordi det er en morsom skrivemåte. Og fordi jeg har fått litt sol på kroppen. Hvor mange scrabblebrett finnes hjemme hos deg? | ||
Kirsti | 2012-07-21 17:25 | |
Jeg har bare ett brett, men til gjengjeld to brikkesett - et norsk og et engelsk. Hva er den beste frukten du vet, og hvorfor? | ||
Red - Ikke medlem lenger | 2012-07-21 17:59 | |
Den beste frukten jeg vet er gul kiwi. Den minner meg om bardommens raid i hagen mellom bærbuskene, der store røde og gule stikkelsbær vokste. Den gule stikkelsbæras innhold minner sterkt om gul kiwi sin smak. Så til sommerlesning : Holder på med ei fantastisk bok , "Ned til Elva " av Leif Enger. Hva leser du akkurat nå? | ||
gompedyret | 2012-07-21 18:04 | |
Jeg leser Star Maker, av Olaf Stapledon. En av tidenes mest spektakulære romaner, for å si det mildt. Spiller du et instrument? | ||
Lillemis | 2012-07-21 18:44 | |
Ja, jeg spiller Waldhorn! Det er et flott instrument med mange pussige bøyler og snurrer. Og det er ikke bare etterslag med horn, men mange vakre, lange toner og en fin klang. Jeg starta i korps da jeg var 10 år, og det var nok det lureste sosialiseringtiltaket jeg har gjort - kanskje med unntak av ordspill... Hva er favorittserien din, og hvorfor? | ||
Kirsti | 2012-07-21 19:17 | |
En dansk TV-serie på seks episoder, "Forestillinger", regissert av Per Fly. Serien handler om seks mennesker, samme grunnhistorie fortelles hver gang, men vi får se den gjennom de seks personenes øyne, og det er fantastisk hvordan den forandrer seg og hvordan det som er viktigst av alt i episoden som handler om person A, ikke engang er med i episoden som handler om person B, til tross for at A og B i teorien er nære nok til at det som er viktig for A også burde være det for B. Fascinerende, mangefasettert og veldig godt laget. Hm, tror nesten jeg må ta frem DVD-en og se den på nytt. Hvilken sang får deg til å kjenne lukten av sommer, om du så hører den på selveste julaften? | ||
Fidelma | 2012-07-21 19:46 | |
Buzz buzz buzz med Jonathan Richman & The Modern Lovers! www.youtube.com/watc...IW ErzCk-Ek Hvilket fotballag i eliteserien har de fineste draktene? | ||
Fidelma | 2012-07-21 20:06 | |
Spørsmålet gjelder altså draktene og ikke hvilket lag du liker best :-) | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2012-07-21 20:27 | |
Rosenborg fordi det er den fargekombinasjonen som er mest avslappende å se på, sort og hvit, og få andre lag har denne fargekombinaskjonen og draktene er ellers pene. Hvilken morderisk diktator har du lyst til å slå i hodet med et balltre ? Og hva slags metariale skal dette balltreet være laget av ? | ||
GreteSB | 2012-07-21 20:31 | |
Akkurat nå må det være president al-Assad i Syria. Han slår jeg gjerne i hodet med noe som gjør meg istand til å stille han for menneskerettighetsdomstol en. Hvilket land kunne du tenke deg å bo i dersom du skulle flytte fra Norge? | ||