Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
sigrid2 | 2013-04-26 21:16 | |
Spillvertene kan for eksempel gå foran med et kreativt eksempel og starte en tråd med nye ord, altså ikke slike som absolutt burde være med og være godkjent i ordspill fordi de står i en ordbok, men helt nye ord som kanskje er med i ordspill i år 2113. Liker du science fiction, og kan du foreslå en fantastisk en? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-04-26 22:46 | |
Liker godt science fiction, men har ikke sett så mye av det på TV eller lest mye i den sjanger så det blir vanskelig å anbefale noe ... Du fikk evnen til å springe Maraton under 3 timer eller 1 million kroner. Hva ville du velge ? | ||
gompedyret | 2013-04-27 02:58 | |
1 million kroner. Kondis er ferskvare og må uansett holdes ved like. Sigrid2: hva slags medium? Bok eller film? Asimovs Foundation-serie er veldig fjong og lettlest om du vil ha bok. Hva er favorittfilmen din innen sci-fi? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-04-27 04:15 | |
Har aldri sett noen science fiction film som ikke inneholder for mye fokus på krigselementer derfor fortjener ingen film i denne kategori å bli oppnevnt til undertegnedes favorittfilm. Utrolig at filmindustrien alltid må innblande så mye skytevåpen og krigshandlinger når de skal lage science fiction film. Dette må det gjøres noe med. Hvilken avisoverskrift skulle du ønske deg ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-04-27 09:07 | |
"Ny planet med liv oppdaget. Klin lik Bømlo!" Bowie eller Springsteen? Grei ut! | ||
nalo | 2013-04-27 09:49 | |
Går greit med begge. Bømlo har jo sin eigen sci-fi: UFO-ringen på Espevær. Har du bidratt med å halda UFO-ringen vedlike? | ||
Boubou | 2013-04-27 10:45 | |
Øh... den har jeg aldri hørt om... kanskje noe som indremisjonsfamilien min ikke vil ha noe med å gjøre? sånn som kortspill, dans, mon ami-bamser og avklipte olashorts... Vakker lørdag! Hvor skal du på tur i dag? | ||
linda_GI | 2013-04-27 11:17 | |
Har allerede hatt en deilig tur på Fossnes - "sti for øyet" :) Resten av dagen blir det turing rundt på tomta, med hageredskaper på slep. Hva synes du om TV-programmet Idol? | ||
AaseB | 2013-04-27 14:16 | |
Det programmet meiner eg ingenting om. Eg har ikkje sett det på fleire år, og det er heller ikkje så viktig å halde meg oppdatert om resultata og kjenslene dei involvera har. Sjølv om redaksjonen i VG meiner vi alle burde lese oss opp på dette temaet. Har du vore på ferie ein stad i verda som du absolutt ikkje vil dra tilbake til? | ||
Fidelma | 2013-04-27 23:03 | |
Egypt. Fysjom! Ble nok forsterket av at jeg reiste sammen med arabisktalende som kunne oversette slengkommrntarer som var alt annet enn respektfulle. Hvilken annen nasjonaldag enn den norske har du feiret? | ||
gompedyret | 2013-04-28 16:22 | |
Jeg var i Tyskland da de kom til finalen i et eller annet fotballmesterskap. Det gav definitivt litt nasjonaldagfølelse. Bunad for menn: Flott eller uggent? JamesO: For å dra fra hukommelsen, har du prøvd deg på filmer som Contact, Silent Running, Abre Los Ojos, Happy Accidents, 2001: En Romodysse, Moon, Gattaca, Nærkontakt av tredje grad, Primer, et par av de originale Star Trek-filmene (den første og nummer fire) og kanskje tilogmed Deep Impact og The Abyss (Director's Cut, så klart!). Ikke så voldsomt mye våpen eller vold i noen av disse filmene, det er iallefall ikke noe hovedelement. | ||
linda_GI | 2013-04-28 16:54 | |
Menn i bunad er rå-stilig, så lenge den er ren og pen :-) Hva skal du gjøre i sommerferien? | ||
Boubou | 2013-04-28 17:35 | |
Passe kjøkkenhagen min. Ser du ofte menn i skitten eller ulekker bunad??? Har du NOEN GANG sett det eller finnes sånt bare der linda befinner seg? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-04-28 17:47 | |
Har aldri sett menn med skitne eller ulekre bunader, bare flotte menn i flotte, rene og pene bunader! Har du en mening om 17. mai og det norske flagget? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-04-28 17:54 | |
jeg synes det er grenser for hva vi kan lage regler om. så lenge flaggborger og offentlig heiste flagg er norske/samiske er jeg fornøyd. hva skal til for at du skal komme på en turnering? | ||
anbjørg75 | 2013-04-28 18:05 | |
100 spilte kamper - hvis det var ordspill du tenkte på. Mirakel hvis det var sjakk eller fotball. Er det noen lærere her inne som kan gi meg noen tentamensrettingsmotivasj onsråd? | ||
Lene T | 2013-04-28 20:31 | |
Belønningssystem pr. x-antall rettede oppgaver. Konstruktive tilbakemeldingssystemer så det føles nyttig.. - Få det gjort - blir vanskeligere og vanskeligere å finne motivasjon jo eldre rettebunken blir... Lykke til! Jeg har ennå en måneds tid før min bunke kommer;) Savner du "Hjem"? | ||
linda_GI | 2013-04-28 21:02 | |
Ja, det var en koselig serie :-) Synes du reklame for usunn mat og drikke burde forbys? | ||
Lene T | 2013-04-28 23:02 | |
Nei. Synes ofte, og også her, andre virkemidler kan anvendes enn forbud og avgifter. Ser du nyheter på tv hver dag? | ||
Sanding | 2013-04-28 23:10 | |
Stort sett! Liker å følge litt med på hva som skjer. Hvilken sjokolade er best? | ||