Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gompedyret | 2013-05-23 10:04 | |
...lyshastigheten i vakuum fortsatt akkurat like høy som nå. Har du hatt nærkontakt med noen av naturkreftene, som flom, ras, lynnedslag, moskusbæsj? | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2013-05-23 11:59 | |
Flom ja har ofte hjulpet landsbybeboerne i Malhuga under flomkatastrofer, Har ufattelig mange ganger sagt til dem. Slutt med å sette opp hus i gamle elveleier. Ras: I 1976 ble jeg tatt av et snøras, men hunden min greide å grave meg ut, heldigvis puh... Lynnedslag: Skurken Visna Anan skulle til å hogge meg med et digert sverd en stormfull tordenfull kveld, han svingte sverdet høyt. Heldigvis hadde jeg moder natur på min side da lynet slo ned i sverdet og Visna fikk hundretusener av volt kjørt brutalt gjennom kroppen som ble omtrent omgjort til en kjøttsvidd askehaug. Skal du plukke bær i år og hvilke typer ? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-05-23 14:02 | |
blåbær, molter, og tyttebær, det må til =) har du frukt/bær/grønsakshage? det savner jeg! | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2013-05-23 16:19 | |
Har bringebær, jordbær, epler,pærer og plommer... Åhhh jeg gleder meg til de blir modne. Har du bada i sjøen i år? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-05-23 16:30 | |
ja! seinest i går. et forsøk på å unngå at de firbeinte skulle få heteslag. ble så våt at jeg like godt bada jeg og, men badesesongen starta i februar i tromsø =) har du starta badesesongen? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-05-23 22:21 | |
Nei, men på søndag... Reiser nemlig til Kroatia lørdag:) Men tenker du på i Norge, blir det nok ikke på en stund! Er du glad i fersk gjærbakst, og med eller uten rosiner? | ||
Lene T | 2013-05-24 10:46 | |
Ja. Og med eller uten rosiner går like rundt:)) (Men baker ikke gjærbakst selv..) Har du en "slager" på kjøkkenet; et bakverk eller en matrett du er "berømt" for ? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-05-25 11:06 | |
Er generelt veldig god på kjøkkenet (ifølge andre, og her meg selv) når man først har lært det grunnleggende. Når folk spiser det jeg lager så synes de det er så godt at de mister munn og mæle, bokstavelig talt, de blir underlige og lavmælte etter en stund og funderer på hvordan jeg fikk dette til. Er f.eks. god til å behandle ovnssteiker med tilbehør. :) Hva synes du om nøtter på pizza ? Type, fyll, mix ? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-05-25 11:39 | |
Går det ikke an å få sletta slike selvskrytende innlegg ? | ||
sigrid2 | 2013-05-25 15:57 | |
Selvskryt er velskryt, la det stå :-) Hva er det mest mislykkede måltidet du enten har servert, eller fått servert? | ||
sigrid2 | 2013-05-25 15:59 | |
Valnøtter lagt på pizzaen, sammen med ruccola og spekeskinke - etter steking - kan smake godt. Spørsmål som over. | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-05-25 18:10 | |
Den der pizzavarianten skal jeg prøve Sigrid ... høres bra ut... | ||
GreteSB | 2013-05-25 18:54 | |
Som nygift skulle jeg lage kjøttkaker, de var harde som pingpong-baller! Gjett om jeg fikk høre det i lang tid etterpå! Hva slags mat liker du best å lage? | ||
Lene T | 2013-05-26 18:48 | |
Treretters middag som jeg kan pusle med å lage i flere timer en lørdagskveld:) Også har jeg nettopp oppdaget at det er kult å finne på og lage grilltilbehør:) (I går ble det asparges med brie og estragon, namnam). Grillmat eller reker? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-05-26 19:02 | |
Reker! Elsker sjømat. Men grillmat er en god nummer to.. Sommer, høst, vinter eller vår? | ||
Fidelma | 2013-05-26 21:28 | |
Vår og sommer er mest stas. Høsten er vakrest, mens vinteren er ræva! Hvor ofte kjøper du nye sko? | ||
anbjørg75 | 2013-05-26 23:43 | |
I følge noen litt for ofte, i følge andre (meg selv) akkurat passe ofte. Det går litt etter innfallsmetoden, og pussig nok passer det ofte med behov for nye sko..... (i følge meg - igjen). Løvetann eller mose i plenen? | ||
dolby | 2013-05-27 00:21 | |
ELLER???!? Har begge, ønsker ingen..... Hva er favorittsommerblomsten? | ||
AaseB | 2013-05-27 12:04 | |
Om det er ute i naturen du tenker på, er det mange å velge i. Fagerklokke og revebjelle ligg vel på toppen av mi liste. Skal du på musikkfestival i sommar? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-05-27 13:02 | |
mulig jeg skal på noe med røde kors, gratis adgang da =) hva gir deg skikkelig sommerstemning? | ||