Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gompedyret | 2013-06-21 14:12 | |
Hvis Norge egentlig var en stor datasimulering som man kunne lagre og nullstille hadde det vært litt gøy å prøve en runde med Carl Ivar. Hvilken krysning av to helt ulike dyr ville du aller helst sluppet å støte på i en mørk bakgate? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-06-21 14:15 | |
En blanding av katt og blåhval! (Er allergisk mot katter) Har du rent mel i posen din? | ||
dolby | 2013-06-21 14:48 | |
Har ikke mer mel, jeg - bakte brød i går :) Hvor mange sommerklemmer har du gitt i dag? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-06-21 14:55 | |
Ingen i dag, en drøss i går Blir du fly forbanna når du ikke havner på topprankinglistene, selv etter hundrevis, ja kanskje tusenvis av forsøk? Eller kunne du ikke brydd deg mindre? | ||
nalo | 2013-06-21 17:38 | |
Var ein gong inne på topp 100-lista. Kjente det ikkje ein plass... Reint mjøl i posen, salt i såret, sukker på grauten, rosina i pølsa, skjegget i postkassa......er det fleire? | ||
dolby | 2013-06-21 20:30 | |
Plommen i egget må vel også få være med i det gode selskap. Hva er din favorittsysselsetting en fredagskveld sommerstid? | ||
Kvilepool | 2013-06-21 20:39 | |
Otium. Har du sett tordenværet i kveld? | ||
sny | 2013-06-21 22:01 | |
Har venta & venta - forgjeves - nå er kontaktene plugga innatt ... Hven var din barndomshelt? | ||
sny | 2013-06-21 22:02 | |
Hvem ... | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-22 12:51 | |
Barndomshelten må bli Donald Duck som var ute på så mange spennende eventyr. En vanlig fyr med et spennende liv. Så var jeg også veldig fasinert av Skrue McDuck. Husker jeg noen ganger regnet ut på papir hvor mye penger han ca hadde om han eide 5 pengebinger.. Hvilken historisk person ville du diskutert med i en time ? | ||
Cygnus | 2013-06-22 18:16 | |
Keiser (i Romerriket) Marcus Aurelius, filosofkeiseren. Tror du på liv etter døden? | ||
dolby | 2013-06-22 18:49 | |
Nope, vi har bare én sjanse. Hvor går drømmeferien? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-22 18:55 | |
Bare tull dolby. Sjekk youtube for OOBE og NDE så får du noe annet å tenke på. | ||
Fidelma | 2013-06-22 19:58 | |
Drømmeferien går til Bucaramanga i Colombia. Er det noen som vil sponse meg slik at jeg får dratt dit? | ||
dolby | 2013-06-23 03:06 | |
Til JamesO: Trenger ikke sjekke Yuotube for å konstatere at vi er fundamentalt uenige. Dessuten handla det om hva man trur - du trur tydeligvis, jeg gjør det ikke. | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-23 10:02 | |
Ok. dolby. Jeg vet at det så å si er umulig å overbevise folk som ikke har erfaring i å tro på dette. Men jeg tror ikke dolby, jeg vet. Og jeg regner ikke med å overbevise deg om noe som helst før du ev. har tatt en titt på youtube og gjort litt tankearbeide. | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-06-23 11:52 | |
Beklager Fidelma, jeg har nok med å sponse meg og mine. Tror du at du finner svar på livets mysterier, sannheten om livet, døden og mer til på youtube? | ||
Niillas | 2013-06-23 12:46 | |
Om eg vil ha dei svara dei gjev, så kan eg nok det. Har du eit feriemål du kan tilrå? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-23 13:18 | |
Folk liker jo ulike typer feriemål. Personlig synes jeg en biltur tvers over USA og vestkysten av USA er veldig fin. Å kjøre langs vestkysten av California der det er sparsomt med bebyggelse er en veldig fin opplevelse, med Stillehavet og svært vakre kyststrekninger og noen småbutikker med 20 km mellomrom. Jeg tror at skikkelig svar får man jo egentlig bare av det som er selvopplevd, men man kan sikkert komme et stykke på vei ved å bare tenke og se på youtube og høre på hva andre har opplevd. For øvrig vil jeg anbefale for de som søker svar å søke på William Buhlman på youtube. Han er en pioner innen dette med ut av kroppenopplevelser. Selv trodde han i starten ikke noe på at det eksisterte andre dimensjoner enn den fysiske og da han med noe trening greide å fremkalle slike ut av kroppenopplevelser så opplevde han mye med reiser i andre dimensjoner og selvfølgelig det å være fullstendig frigjort fra den fysiske kroppen. Han har skrevet minst 3 bøker om sine opplevelser. Holder nå på å lese 2 av disse. Hva ville du tatt med deg fra en reise 100 år inn i fremtiden ? | ||
gompedyret | 2013-06-23 23:21 | |
Alle dimensjoner som måtte eksistere er per def. fysiske. En annen interessant ting: man kan ikke alltid stole på sansene eller hjernens evne til å tolke sanseinntrykk. Ad spørsmålet: Jeg ville gjort som Biff Tannen i "Tilbake til fremtiden" og sikret meg en sportsalmanakk for de siste hundre årene. På den måten kunne jeg vinne nok penger til å spandere Colombiatur på Fidelma! Når spiste du sist selvfisket fisk? | ||