Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Toneeeee | 2013-06-27 00:26 | |
Tromsø :) I går kom jeg hjem fra en annen vakker by, Liepaja i Latvia.Oldeforeldrene mine på farssiden stammer derfra. Er det mange generasjoner tilbake siden din familie befant seg i et annet land? I tilfelle hvilket? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-06-27 01:24 | |
Ha-ha... Muttern er svensk :) Hva er en perfekt regnværsdagsmiddag? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-27 10:50 | |
Kjøttkaker i brun saus, med poteter, gulrøtter , tyttebær og ovnsstekt grønnsaksblanding med hvit saus i. (Hvorfor kom det rød strek under kjøttkaker, mener det er riktig skrevet) Hvilken president i USA gjennom tidene setter du høyest ? | ||
Cygnus | 2013-06-28 11:17 | |
F. Roosevelt Hvilken kvinne i historien beundrer du mest? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-06-28 14:00 | |
Det må bli Rigoberta Menchú Tum som fikk nobelfredspris i 1992, for hennes arbeid for sosial rettferdighet og etno-kulturell forsoning basert på respekt for urfolks rettigheter. Hvilke 3 historiske personer ville du bedt på middag med gryterett og sitronbrus som drikke ? | ||
AaseB | 2013-07-02 13:24 | |
Det er eg sikker på at eg aldri kjem til å gjere. Av fleire årsakar. For kunne eg invitert historiske personar på middag, måtte det ha vore folk eg beundra veldig. Og når dei hadde sitte rundt bordet her etter ei såpass kronglete reise, måtte eg ha servert noko anna enn gryterett og sitronbrus, syns eg. Det hadde blitt for flaut. Endrar synet ditt på verden seg litt nå som Norge må vurdere søknader om politisk asyl frå folk fra "the home of the free and brave"? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-07-02 13:52 | |
Nei, fordi dette ikke kommer som noen overraskelse. Hvem tror du vinner en slåsskamp mellom Jens Stoltenberg, Erna Solberg, Siv Jensen og Knut Arild Hareide? | ||
Boubou | 2013-07-02 14:45 | |
Ser for meg at Siv Jensen kanskje trener noe sånn kickbokseaerobic, så sjanser på henne. Er norske myndigheter for feige til å gi Snowdon asyl? Littebitt for redde for Storebror (som ser oss)? Eller er det mindre politisk ukorrekt å gi asyl til en palestinsk eller kurdisk "terrorist/motstandskjemp er" enn til en amerikansk "varsler/landsforræder"?? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-07-02 15:54 | |
AaseB . Tror heller disse historiske personene ville satt pris på sitronbrus, som de sikkert da aldri hadde smakt før, og en hyggelig middag, enn en overfladisk vert.... | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-07-02 15:56 | |
Ja, Norske myndigheter er for feige til å gi Snowden asyl pga. det langvarige samarbeidet Norge har hatt med USA på så mange områder. Hven ønsker du mest telefon fra fra noen du ikke har snakket med før ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-07-02 15:59 | |
Norsk Tipping! Tror du på julenissen? | ||
AaseB | 2013-07-02 16:27 | |
Ja og Siv Jensen som statsminister! Er det lenge sidan du hadde ein kolportør på døra? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-07-02 17:00 | |
10 dager siden kom den en fyr som sa han var en polsk student og skulle selge noen bilder som overhodet ikke var spesielt fine etter min smak. Jeg gav han heller 20 kr. Hvilken medalje skulle du ønsket du hadde vunnet for 1 år siden ? | ||
sigrid2 | 2013-07-04 20:39 | |
Skulle gjerne hatt medalje for mange innlegg i forum allerede for 1 år siden, men nå er i alle fall godt i gang. Når blir 50-lappen borte, og hvor stor/tung blir 50-kroners mynten? | ||
sigrid2 | 2013-07-04 20:40 | |
er *jeg* i alle fall godt i gang, skulle det stå :-) | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-07-04 23:00 | |
Jeg tror pengesedlene i fremtiden blir mindre og stivere og litt tykkere og mye mere slitesterke og mere plast i seddelen og dermed vanskeligere å forfalske. Om 50 kr blir mynt så vil jeg tippe år 2019 Og 50-mynten blir litt tykkere og litt mindre diameter enn dagens 20 krone. Hvilken hunderase(r) liker du best ? | ||
Fidelma | 2013-07-04 23:54 | |
Aller helst en karelsk elgador (blanding av labrador, elghund og karelsk bjørnehund). Bruk og kast eller gjenbruk? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-07-05 00:07 | |
Det kommer helt an på hva det er. For å være helt ærlig så stusser jeg litt over "resirkulert toalettpapir"... Fysj! Hvem vil du helst slippe å stå fast i heisen med? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-07-05 16:48 | |
En nedrig nesevis nonchalant nekrofil neger fra nedre Nigeria. Hvilken kjendis har du lyst til å si noen etterlengtede ord til og hva vil du si ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-07-06 11:26 | |
Drømmer om å sitte fast i heisen med Arne Scheie så vi kan diskutere hopp og fotball i timesvis. Har du prøvd badebuksa i sjøen i år? | ||