Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Fidelma | 2013-08-03 20:23 | |
Skrukli. Kildesorterer du? | ||
Nixita | 2013-08-03 20:28 | |
Bare papir/papp og glass. Vasker du bilen din selv? | ||
tiel93 | 2013-08-04 02:16 | |
Har ikke bil... Hva har vært høydepunktet ditt sålangt i sommer? | ||
Emmas | 2013-08-04 11:16 | |
Multeplukking i midnattssol :-) Liker du multekrem? | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2013-08-05 08:01 | |
Ja, en eller to ganger i året, og forventningen på å få spise multekrem er stor, kanskje større enn at det smaker så godt...... Har du planer for høsten? | ||
Cygnus | 2013-08-06 11:52 | |
Mange planer - reiser, arbeid, og muligens rydding av skap!!! ; ) Hva er det verste du vet i matveien (som du selvsagt unngår å spise)? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-08-06 11:57 | |
Fisk & sjømat som er tilsatt så mye fosfat (for å øke vekten) at det er guffent å tilberede det. Fersk fisk derimot? Yummi! Er vi nordmenn for naive i matveien, tatt i betraktning at selv russerne er skeptisk til norsk oppdrettsfisk p.g.a. tilsetningsstoffene vi bruker? | ||
Cygnus | 2013-08-06 12:38 | |
Svaret er JA! Spiser du mye ferdigmat? | ||
gomle måsegg | 2013-08-06 12:55 | |
Veldig sjelden, og apropos mat: Lager du din pasta sjøl fra bunnen? | ||
bris1 | 2013-08-06 12:55 | |
Nei, jeg gjør ikke det. Når jeg ser på f. eks. saltinnholdet i ferdigmat kjenner jeg blodtrykket stige! Kjenner du uttrykket "livets dessert"? | ||
Kvilepool | 2013-08-06 18:30 | |
Ja, det må være dessertgenerasjonen som nyter sitt otium etter å ha fått alt lett opp i hendene hele livet. Vokst opp i oppgangstider, og kunnet kjøpe rimelige eiendommer hvis renteutgifter ble spist opp av høy inflasjon og skattefradrag. Synes dere at vi i oppvaskgenerasjonen er flinke til å rydde opp etter dere? | ||
gompedyret | 2013-08-13 04:17 | |
Jeg identifiserer meg vel ikke så veldig med noen som helst generasjon, så svaret for min del må nok bli Kevin Bacon. Når spilte du scrabble (på brett, med ekte brikker) sist og hvem var den heldige motspilleren din? | ||
Ettigrib | 2013-08-13 07:10 | |
Jeg har spilt masse scrabble i det siste, på brett med ekte brikker og flotte mennesker. Senest var i går, da ble det trebords med (eller mot?) ordspillerene arctic og marenhelene. Hva er mest stas - scrabble på brett med ekte brikker, wf/ordspillapp eller ordspill på nett? | ||
vimsaa | 2013-08-13 14:31 | |
Ordspill på nett - så mange forskjellige motspillere :) Hvilken matbutikkjede handler du helst i? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-08-13 21:01 | |
Handler i den som ligger nærmest hjemmet, Rema. Men stikker også innom noen andre innimellom, de har ferskvaredisk og litt større utvalg enn Rema. Er du ferdig med alt av ferie, eller har du gjemt litt for å ha senere? | ||
Boubou | 2013-08-13 21:55 | |
Tjaaa... jeg blir student, og det er jo litt ferieaktig (ikke slå! det ER det) og jeg skal en tur til Island i påsken så ja, jeg har litt ferie igjen i en krok. Hva gleder du deg aller mest til i høst? | ||
gompedyret | 2013-08-14 00:35 | |
Det er umulig å sammenligne hvor mye jeg gleder meg til sopptur med lillesøs og gjengen med hvor mye jeg gleder meg til å sitte inne mørke høstkvelder og høre på musikk på det nye anlegget, så svaret mitt må nok fortsatt bli Kevin Bacon. Har du hatt noe nærkontakt med sjøvann i sommer? Grei ut! | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2013-08-14 01:15 | |
jeg har hoppa i havet magaplaska i havet stupt i havet kreka meg uti havet vært i båt på havet vært i litt større båt på havet kasta bikkja i havet jeg har ramla i havet sparka borti brennmaneter i havet fanga krabber i havet snorkla i havet fiska i havet bikkja har hoppa overbord i havet jeg skulle gjerne ha stått på vannski eller tub i havet, men det ble det ikke i år... jo, også burde jeg ha dykka litt mer i havet, men utstyret er i tromsø og longyearbyen- flaskene er for tunge for sas etter at de endra reglene mens jeg var der oppe. noe mer man burde gjøre i havet? | ||
Cygnus | 2013-08-14 09:48 | |
duve dovent i havet?? Hva mener du er tidenes største film? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-08-14 10:08 | |
Dr.Mabuses Testamente. (Ja, jeg er en filmnerd...) Hva er ditt beste tips for å holde varmen på føttene på høstlige og våte fjellturer? | ||