Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 781 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gompedyret | 2013-11-01 12:22 | |
Min innstilling til den er bortimot identisk til den jeg har til posisjonen klassiske sukkertøystenger har i norsk godterifauna: Det får nå bare gå som det går. Boxershorts: yay eller nay? | ||
Fidelma | 2013-11-01 15:07 | |
Yay. Når bodde du sist på hotell og i hvilken anledning? | ||
Cygnus | 2013-11-01 15:19 | |
gompedyret, det staves 'yea or nay' - skjønt mange (amerikanere) vet ikke det (siden uttalen er den samme) og bruker det du skrev - men det er to gamle former og korrekt stavet er det altså yea /nay så til fidelmas spørsmål: forrige uke - på jobb! hva skal du gjøre i helgen? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-11-01 15:36 | |
I kveld blir det å benke seg foran fjernsynsapparatet for å se på strikking! Resten blir væravhengig. Har du et godt boktips? | ||
Sinabelle | 2013-11-01 16:44 | |
Les "Ut og stjæle hester" av Per Petterson. Meget bra bok! Abonnerer du på noen aviser eller blader? | ||
Lene T | 2013-11-02 14:56 | |
Ja, lokalavisa i kommunen min. Er du medlem i noen bokklubb? | ||
linda_GI | 2013-11-02 15:33 | |
Er medlem i Boklubben krim og spenning, faglitteratur kjøper jeg helst fra ord.no Har kroppen din taklet overgangen til vintertid? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-11-02 20:43 | |
ja det er ikke noe problem, wintertime here we come Nevn tre ting du ville tatt med deg på en øde øy med kokospalmer. | ||
Gryteklut - Ikke medlem lenger | 2013-11-02 20:56 | |
Et reservoar av friskt drikkevann, min bærbare (med internetttilgang) og, selvfølgelig :Min beste venn! Hva syns du om dette evinnelige maset om LYKKEN, jaget etter å være LYKKELIG? Eller , er det ikke et mas, men en menneskerett? Noe oppnåelig? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-11-02 21:31 | |
Jeg sier som det gamle ordtaket : "Kunsten å være lykkelig består i å gjøre sine gleder enkle" Beste juleminne? | ||
GreteSB | 2013-11-02 21:40 | |
Å, det er så mange hyggelige juler, men det som har gjort sterkest inntrykk er nok da jeg jobbet og feiret jul med folk som ikke hadde så mange hyggelige minner. Denne julen skal jeg feire kypriotisk jul, hvordan skal du feire? | ||
Gryteklut - Ikke medlem lenger | 2013-11-02 21:49 | |
(Så klokt et sitat du kom med der ,Erik, at jeg rett og slett noterer det ned! Takk for påminnelsen) | ||
Emmas | 2013-11-03 11:24 | |
Det blir nok med min særbo, hans barn, svigerbarn og barnebarn. OG: X-en hans med ny mann. Har gjort det før. Det funker helt greit. Er det skikkelig spillvær hos deg i dag? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-11-04 11:08 | |
Jepp, grått, trist, regn... Hunden (Mira) vil heller ikke ut, da er det skikkelig spillvær! Er du en dessertperson, og hvis du er, hva er favorittdesserten? | ||
Sinabelle | 2013-11-04 13:14 | |
Ja, jeg elsker dessert. :) Jordbær med fløte er favoritten. Ellers er desserter med sjokolade, som sjokoladefondant, skikkelig godt. Har du noen fobier? | ||
GreteSB | 2013-11-04 13:57 | |
Ja, skikkelig flyskrekk. Da vi bodde i Hellas et år, kjørte jeg bil fram og tilbake! Synd det ikke er bilvei til Kypros! Hva kan man gjøre med flyskrekk? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-11-04 14:25 | |
Det lurer jeg på også, siden jeg lider av det samme... Har prøvd ut valium (funker så der...), jeg har fått sitte foran i cockpiten når vi lettet, tankefeltterapi, latt være å bli med på tur... Har ikke noe svar, Grete, men kanskje flyskrekkurs Noen andre som vet? Hva man kan gjøre med flyskrekk? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-11-04 15:19 | |
Tipper dere allerede har prøvd det meste, så det eneste jeg kan tenke meg da er å utvikle en ny fobi man kan ta med seg på tur, som fullstendig overskygger flyskrekken... Så du på Nasjonal Strikkekveld? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-11-04 19:17 | |
HaHa, pakke med meg en stor edderkopp i veska da, Erik!:)) Spørsmål over... | ||
AaseB | 2013-11-04 19:32 | |
Nei, jeg har faktisk litt fobi for strikking, så turte ikke utsette meg for det. ;-) Early to bed - and early to rise, makes a man health, wealthy and wise. Dette ordtaket har jeg lagt merke til. Men hvor lenge må man egentlig stå opp tidlig før en merker noen slike effekter?( Går ut i fra at det er kjønnsnøytralt.) | ||