Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
frida8 | 2013-12-11 22:28 | |
Stå opp til lyden av en vekkerklokke. Hvor mange potteplanter har du? | ||
Nixita | 2013-12-11 23:19 | |
Akkurat nå ingen, men vil ha hvit julestjerne til jul. Har du utelys, og hvilke farge/r ? | ||
CaB | 2013-12-12 18:57 | |
Ja, det er da et lys utenfor døra her :P Hadde vært gøy å byttet ut den vanlige lyspæra med ei grønn ei for eksempel! Fra spøk til alvor, det var vel ikke den typen utelys du tenkte på! Svaret på det er nei. Kjøper du alternative julegaver? (Geiter, rent drikkevann, you name it!) | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-12-13 00:39 | |
Det hender disse alternative helsekostbutikkene har gode tilbud og da pleier jeg kjøpe spesielle julegaver der som jordbærsåper, honningsåper, , andre typer såper, spesielle teer som mandirinte, honningte, appelsinte (anbefales), spesielle poser med tørket frukt og en hel del masse andre typer produkter som er langt mer eksklusive og uvanlige enn det man kan få kjøpt i andre type forretninger. Om du skulle kjøpe et bilde til den personen som er deg nærmest. Hva slags bilde og hvilket motiv ? tips: eu.art.com/ | ||
jonassindre - Ikke medlem lenger | 2013-12-13 22:10 | |
Nærmest akkurat no?? Bildet av James O i sprell levanes tilstand:) Kjøper du såper?? | ||
frida8 | 2013-12-13 23:24 | |
Ja, såpe er kjekt å ha, så det kjøper jeg. Hva utsetter du til i morgen, selv om du absolutt burde gjort det i dag? Og hvorfor utsetter du det? | ||
jonassindre - Ikke medlem lenger | 2013-12-13 23:38 | |
Å kjøpe såpe.- fordi d e den største av alle bakteriebomber vi dele me andre:)..bortsett fra klingende mynt da... Liker du været i Norge?? Og evt hvorfor?? | ||
Emmas | 2013-12-14 17:59 | |
Været i Norge er så utrolig varierende. Kan bli lei når tåka henger over byen i dagevis, men kunne aldri tenke meg å bo fast et sted uten årstider! Snømåking er gøy når en ikke MÅ til bestemt tid, regn kan være herlig. Lyse sommernetter i nord er en opplevelse. Svaret må vel alt i alt bli JA :)) Hvor kunne du aldri tenke deg å bo? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-12-14 18:12 | |
Las Vegas, Svalbard, Kina, Afghanistan, Pakistan, Iran, Irak, Yemen , Quwait, Saudi Arabia og der i strøket, Afrika. Hva slags is passer best som dessert til julemiddagen ribbe mener du ? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-12-14 18:15 | |
Russland må også med på anti-lista. Og selvfølgelig Nord-Korea, det sier seg selv.... | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-12-14 18:50 | |
Is etter ribbe, hm... Tror jeg ville valgt en god vaniljeis, med litt varme bær til hvis det ikke var noen riskrem å oppdrive!:) Bruker du brodder eller sko med pigger når det er glatt, eller satser du på at det går bra uten? | ||
AaseB | 2013-12-14 19:26 | |
Jeg går uten. Det har gått bra hele tiden utenom en gang for 5-6 år siden da jeg datt ordentlig tre ganger på samme dagen. Den ene av disse var da jeg skulle jeg løfte en unge ut av bilen som var litt høy under. Ungen ble sittende i setet sitt og jeg forsvant helt under bilen. Artig å krabbe ut, reise seg og oppdage at det var folk som så på, ja. ;-) Men statistikken viser at jeg kan gå uten brodder foreløpig... Hva var det siste du sa til noen før du skriver det neste innlegget her? | ||
radioaktiv | 2013-12-14 20:16 | |
Skal jeg vaske deg på ryggen? Har du badekar i heimen? | ||
Sanding | 2013-12-14 21:03 | |
Jeg har ikke badekar! Ikke lei meg for det, synes det bruker alt for mye varmtvann! Ribbe eller pinnekjøtt? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-12-14 21:51 | |
pinnekjøtt gir meg i kast med et shoppingfritt år i 2014. Er du med? | ||
bris1 | 2013-12-14 21:56 | |
Har lyst, men hvilke regler gjelder? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-12-14 22:10 | |
nøye deg med det du har av klær, sko f.eks. Du har nok plenty, ikke sant? i tillegg kan man basere seg på byttehappenings, samle noen venninner, alle har med klær de sjelden/aldri bruker, og så bytter dere. jeg regner med deg bris :-) Noen grunn til å ikke hive seg med? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-12-14 22:54 | |
Utmerket valg Mira7..... Hive seg med: Kommer an på hva aktiviteten er. Hvilket kapittel i verdenshistorien har du sist tenkt spesielt på ? | ||
KariKr | 2013-12-14 23:52 | |
Mandelas død. Og hva den mannen har betydd for sørafrika... og kanskje også for hele verden. Blir det skitur på deg i jula? | ||
frida8 | 2013-12-15 00:04 | |
Nei, ingen skitur på meg. Hvor mange slag baker du til jul i år? | ||