Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
YesYes | 2012-08-29 23:03 | |
PC fordi Bill Gates og Microsoft er grunnleggende pilarer i mitt liv . lol Hvor langt vest har du vært ? | ||
bearo | 2012-08-29 23:24 | |
Vest-Polen. Kven lurte Roger Rabbit? | ||
gompedyret | 2012-08-29 23:39 | |
Travel: vennligst la være å slenge dritt til enkeltpersoner, om du så mener deg aldri så berettiget. Bearo: i grenselandet mot faktaspørsmål! Minst. | ||
gompedyret | 2012-08-30 02:05 | |
Jeg innser at timingen var helt elendig for "neger"-kommentaren min, sett i lys av denne ekle hendelsen (som ikke jeg hadde fått med meg): gawker.com/5938737/r...ed -animals Til de av dere som måtte føle dere støtt (men som likevel ikke gaulet korsfest, korsfest): Beklager! Vær snill å la det bli med dette, ytterligere diskusjon er unødvendig. | ||
piaf | 2012-08-30 03:12 | |
Runder av diskusjonen (før den begynner) med Tim Minchins tabusang: gingerism.com/2008/1...in ger.html Hvis jeg måtte velge, ville jeg foretrukket å bli behandlet med respekt uansett hvem jeg var, framfor å bli omtalt med den til enhver tid korrekte betegnelse på folkegruppen jeg tilhørte. 1) Har sigøynerne fått det bedre etter at man gikk over til å kalle dem romfolk? 2) Bør 'nordmenn' døpes om til 'norsker'? (Oi, det ble visst to spørsmål på en gang. Nå begynner denne tråden virkelig å skli ut!) | ||
veslesprett | 2012-08-30 08:10 | |
Nei og nei! Hva er det mest utradisjonelle husdyret du har hatt? | ||
leonella | 2012-08-30 08:45 | |
Et pinnedyr - men det er jo på vei til å bli veldig populært, nesten på vei til å bli tradisjonelt (kommer av den hyppige formeringen...) Liker du lakrisis ? (er så lei meg fordi den forsvant hos HennigOlsen) - isåfall blir du med på en kampanje for å få den tilbake ? | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2012-08-30 09:06 | |
Gompedyret: Unnskyld, jeg skal heller slenge dritt til flere enn en..... Neida, jeg skal ikke det, men syns at du forandret deg i takt med bildene av deg....he he....sier jeg som ikke tør ha bilde av meg...... | ||
Mortil5 | 2012-08-30 09:18 | |
Leonella: Ja, jeg ELSKER lakrisis og blir veldig gjerne med på en kampanje for å få den tilbake ! Hva foretrekker du av opera, musical eller teater ? | ||
Torill | 2012-08-30 09:18 | |
Jeg har smakt lakrisis en gang. Jeg var fryktelig skeptisk. Men det var ganske godt. Men så godt at jeg vil gjøre noe for å få den tilbake? Nei Hva prøver du å uttrykke med profilbildet ditt? | ||
bris1 | 2012-08-30 10:33 | |
Jeg har nok bare klart å finne et bilde der jeg ikke spiser eller snurper fjeset til det ugjenkjennelige. Andre, derimot (nevner ikke nicket ditt, G), har nok noe de vil si :-)) Nasjonalbiblioteket lover en flom av bokktitler på nett i overskuelig framtid. Slutter du å kjøpe bøker? | ||
leonella | 2012-08-30 10:37 | |
Nei, elsker lyden av papirbøker, kan has i veska, leses på trikk og seng, uten nettavhengighet. Slitsomt å lese alt på en skjerm. Også pynter de opp i stua, kan brukes for å imponere besøkende osv. Hva foretrekker du av opera, musical eller teater ? | ||
bris1 | 2012-08-30 10:40 | |
Ja, takk - alle deler, men om jeg må rangere: 1. opera, 2. teater og 3. musical. Burde ikke du ha vært et helt annet sted nå? | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2012-08-30 10:52 | |
Jeg prøver å uttrykke ved å ikke ha profilbilde at jeg ikke vil vedkjenne meg at jeg spiller så mye på ordspill som jeg gjør......feigt. Enda jeg er så "voksen".....rart, men slik er jeg...... Er det noen andre som gjør noe de ikke vil vedkjenne seg? | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2012-08-30 10:54 | |
Dette vart langt etter spørsmålet som jeg svarte på? Rart, jeg vet at det var innlegget til Torill, som var det nærmeste foran mitt..... | ||
Kirsti | 2012-08-30 13:18 | |
(Travel, det kan det jo ikke ha vært - det er skrevet tre innlegg mellom Torills og ditt, men du har hatt en gammel versjon av siden oppe mens du skrev ... Dagens tips: Hvis du bruker litt tid på å skrive svaret ditt, kan du kopiere det når du er ferdig og så laste inn siden på nytt, så ser du om det er kommet noe nytt i mellomtiden. Er det ikke det, kan du bare lime det du kopierte inn i svarfeltet og trykke "Send inn".) De tingene jeg gjør som jeg ikke vil vedkjenne meg, har jeg absolutt ikke tenkt å vedkjenne meg her heller ... Hvilken sang hører du på akkurat nå? | ||
Stubbetufsa | 2012-08-30 13:26 | |
Sangen til oppvaskmaskinen! Den blander seg med tonene av gressklipperen som min kjære så vakkert svinger rundt med over alt! Hvilke hørselsopplevelser har du nå? | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2012-08-30 13:37 | |
(Kirsti,det er nok sånn det har skjedd ja, driver å skriver innlegg mens jeg spiller..........takk for den opplysningen :-))) (der kom dobbelthaka mi frem) Øresus.....tror jeg må sette på noe musikk og så jobbe igjen. Skal du på høstferie og evt. hvor? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-08-30 13:52 | |
Jepp. Jeg skal nok en tur til Bømlo, verdens vakreste sted! Hva ligger lengst inne/nede i fryseren din? | ||
Stubbetufsa | 2012-08-30 14:46 | |
Der ligger multer og jordbær fra i fjor, vi har ikke fått spist opp alt! Er du en jeger eller en samler? | ||