Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2014-07-10 14:54 | |
Nei kaffe er jeg ikke avhengig av - drikker det bare stort sett til frokost. Er du avhengig av noe i det hele tatt? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-07-10 21:30 | |
Ja, ordspill, mobilen, bøker, lakris og kaffe (om morgenen). Er jeg den eneste som overhodet ikke har sett noe fotball på tv under VM, tror du? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-07-10 21:34 | |
Nei, det sto i Aftenposten her om dagen om en fyr på Sunndalsøra som heller ikke hadde sett noe fra VM i år ;) Neida, jeg tror du er i godt selskap med maaaange andre. Hvor mange Krone-Is klarer du å spise på én dag? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-07-10 22:25 | |
(Hehe, lo godt av det første svaret ditt, Erik75...:)) | ||
CaB | 2014-07-10 23:19 | |
Hm, jeg kunne nok spist ganske mange kroneis i løpet av en dag. Nå fikk jeg lyst på kroneis altså! Er du frivillig i Røde Kors? | ||
Emil1960 | 2014-07-11 00:52 | |
Nei ! Hvilken is er best? | ||
Riaa75 | 2014-07-11 21:17 | |
Vanilje is:-) Beste sommer drink? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-07-11 22:10 | |
Jordbærmilkshake synes jeg er best. Hvordan ville du reagert om du alene møtte en skikkelig diger bjørn på fjellstien ca 20 meter foran deg ? (Det skjedde med meg i fjor) | ||
Fiskekroken | 2014-07-12 02:05 | |
Hadde nok fått panikk, ikke tenkt smart og ikke klart å bevege beina. Antagelig hadde hjertet stoppa. Har du trebein og armproteser nå, eller alle armer og bein i behold, JamesO? Hva er riktig å gjøre i en sånn situasjon, være seg Bjørn eller Ulv? | ||
Riaa75 | 2014-07-12 08:46 | |
Opplevd å møte en på familie besøk i Canada . Bjørn altså, jeg trakk meg stille og rolig tilbake der jeg kom fra. Bjørnen fulgte etter meg noen meter. Men så forsvant den. Jeg var veldig redd. Truseskift måtte til etterpå..:/ Ulv har jeg sett , men på lang avstand, så jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Plukker du molter? Og røper du i såfall hvor de er? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-07-12 09:25 | |
Det gikk heldigvis bra Fiskekroken. Da bjørnen så meg ble den stående å vurdere meg i ca 5 sekunder så lusket den rolig ut av stien til høyre og opp i et granfelt. Jeg gikk naturligvis deretter ut av stien jeg også og i motsatt retning. Etter å ha gått rolig i noen sekunder så spurtet jeg til riksvegen som lå ca 250 meter unna og jeg måtte springe over mye myrlendt og kupert fjellbjørketerreng som ikke akkurat var tilrettelagt for hurtig sprint for å si det sånn. Så mens man sprang så hadde man litt denne marerittfølelsen man som barn hadde da man drømte man hadde et digert rovdyr i hælene og man følte at man liksom ikke kom av flekken, bare at her var det reality og ingen drøm. Men man kom seg velberget til riksvegen og fikk stanset en bil som kunne kjøre meg til parkeringsplassen der min bil stod parkert. Bjørnen var veldig lysebrun i pelsen og en særlig stor hanbjørn. Det viste seg at en annen person hadde observert samme bjørnen bare noen dager tidligere. Samme bjørnen hadde også etter stor sannsynlighet drept mange sauer i området. Det var en lettelse å kunne sette seg inn i bilen og at man slapp unna det hele med helsa i beholdt. | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-07-12 12:51 | |
Plukker ikke multer, kjøper kun i butikken. Om jeg plukka ville jeg aldri røpet hvor jeg fant de. Hvor rund er fotballen ? | ||
Riaa75 | 2014-07-12 16:33 | |
Som en ball:-) Skal du se på finalen i fotball VM? | ||
Emil1960 | 2014-07-12 17:08 | |
Aner ikke hvem som spiller i finalen engang :-)) ! Hvorfor går nesten alle menn i " uniform" , skjorte og slips etc. , det er jo så kjedelig ! Tenk om alle kvinnfolk gikk i bunad f. eks. til enhver anledning ! Noen fornuftige svar her ?? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-07-12 17:26 | |
Helt enig i den der betraktningen Emil1960. Svaret er vel at folk søker å tilhøre en gruppe og derfor velger å kle seg etter visse uskrevne normer. Folk flest føler seg tryggere når de kler seg etter disse allment brukte normene. Skille man seg ikke ut så er risikoen for å bli stemplet som underlig mindre og man kan søke en trygghet i denne gruppetilhørigheten. Men folk burde bli mer modigere og modnere og kle seg mere individuelt, skape sin egen stil og være seg selv. | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-07-12 17:26 | |
Hva tror du resultatet i VM-finalen i fotball mellom Argentina og Tyskland blir ? | ||
piaf | 2014-07-12 19:04 | |
2-1 til Argentina. Ville du tidd stille i ett år for 5 millioner kroner? | ||
Cygnus | 2014-07-12 19:05 | |
Håper Argentina vinner! Spiller du Scrabble noen gang? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-07-12 19:51 | |
Har annonsert på FB at nå sitter jeg på hotellet klar til å møte hvem som helst av mine FB-venner i et slag Scrabble. Så noen spill har det blitt. Hvem skulle du ønske vant VM i fotball for damer ? | ||
Emil1960 | 2014-07-12 21:31 | |
Det Norske kvinnelandslaget ! Griller du noe godt i kveld ? | ||