Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Kirsti | 2012-09-05 11:20 | |
Siden jeg nettopp har vært på en slik fest - fingermat, tapas eller lignende. Da finner alle noe de liker, allergikere kan lett styre unna det de ikke tåler, og det er mye mindre styr med en slik meny enn med treretters middag til så mange mennesker. I tillegg blir måltidet mer avslappet og hyggelig, og det synes jeg sjelden er en ulempe. Hvilket spørsmål har du alltid drømt om å bli stilt? | ||
leonella | 2012-09-05 12:35 | |
Johnny Depp kommer gående opp gaten min og spør; vil du ta meg som din ektemann ? Det er et par andre jeg kunne tenke meg også, men akkurat nå kunne jeg godt tenke meg Johnny..... Hvem kunne du tenke deg en flørt med ? | ||
Mortil5 | 2012-09-05 13:16 | |
Stor fan av Clive Owen...så en flørt med han hadde jeg ikke hatt noe imot. Hva er den beste lukten du vet om ? | ||
Boubou | 2012-09-05 13:24 | |
Soveposehode (såvidt foran fersk aprikospai med vanilje). Hvorfor får jeg ikke sove? | ||
Stubbetufsa | 2012-09-05 14:46 | |
Fordi du har soveposehode... Hvorfor er Jan Thomas en som liksom skal bestemme hva norske kvinner skal kle på seg???? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-09-05 14:53 | |
Godt spørsmål! Jan Thomas, kan du svare oss på det? Hvorfor følger kvinner Jan Thomas`råd? | ||
Boubou | 2012-09-05 15:16 | |
Jeg er kvinne og følger ikke Jan Thomas' råd - tror kanskje det gjelder deg også wst.? Noen kvinner følger råd uansett hvem de kommer fra. Men det kan virke som om JT er god til å stikke seg frem, og samtidig, i hvert fall av og til, å lage god stemning og å fokusere på den han jobber med. Jeg fant en niøye på stranda. Hva er den fæleste fisken du har funnet? | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2012-09-05 15:17 | |
Fordi jan T har peiling, han er en guru på klær og mote, uten Jan Thomas ville moteuniverset synke i et svart hull. jada... huff.........lol.. Vil bare si at det som står ovenfor om antall atomer i universet ikke er så tullete, de som har studert astronomi vil skjønne at mitt forslag ikke er så gærnt .... Beskriv din menin om Jan Thomas i ca 3 ord . | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2012-09-05 15:18 | |
En død laks Beskriv din menin om Jan Thomas i ca 3 ord . | ||
bris1 | 2012-09-05 15:21 | |
Later som om du stilte et spørsmål og svarer: J..... dyktig selger. Fryser du på føttene? | ||
Stubbetufsa | 2012-09-05 15:39 | |
Ofte. Hvorfor er det så mange homoseksuelle menn som lager moter, og dermed "bestemmer" hva kvinner skal kle seg i? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-09-05 16:50 | |
( Boubou: stemmer, gjelder meg også ja ;-). Hvorfor skulle J.T.-barbieplastdukka sitte på fasiten over den gode/rette smak?) | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2012-09-05 18:11 | |
Ja, det er ganske så rart, virker som om de homoseksuelle menn blir mere femi enn kvinner......syns de jeg kjenner er kjempeflinke på moter og interiør o.s.v. Hvorfor påvirkes vi slik av moter? | ||
Stubbetufsa | 2012-09-05 18:46 | |
Vel, det er vel mest de som har for mye penger og fritid nok som er de største moteforbrukerne... Noe må man jo fylle livet med. Hva slags klær bruker du til vanlig? | ||
Lene T | 2012-09-05 18:51 | |
Jeans og en litt pen bluse/topp. Pynter du deg noen gang hjemme - bare for din kjære? | ||
travel - Ikke medlem lenger | 2012-09-05 20:17 | |
ja, for ham og for meg selv, kanskje mere enn jeg gjør når jeg er ute.... rart, men jeg liker å pynte meg av og til hjemme...ellers så er jeg mere sånn vanlig og praktisk....... Liker du å møte nye mennesker og bli kjent med de? | ||
Mortil5 | 2012-09-06 08:35 | |
Ja, det har jeg ikke noe problem med !! Det er alltid morsomt å møte nye mennesker! Hva er det første du legger merke til når du møter en ny person? | ||
leonella | 2012-09-06 08:51 | |
Øynene, og om de ser meg inn i øynene når de prater. Liker å føle at det er en kontakt....... Er du opptatt av hva maten du kjøper inneholder ? | ||
Boubou | 2012-09-06 10:57 | |
Ja. Har nylig vært med å starte en øko-kollektiv-gård og skal opp og hente poteter, gulrøtter, brokkoli, løk, kål og egg i dag:-) Hva slags stil vil du si du har hjemme - eller bryr du deg ikke om interiør? | ||
Ettigrib | 2012-09-06 11:17 | |
Det nærmeste jeg kommer stil må være studentstil: mest mulig stappa inn på minst mulig plass. Hvilken frukt liker du best? | ||