Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2015-08-12 15:54 | |
Erik, Nemo snakker jo som bare det...:) Skal bake en pavlova til fredag. Har du forslag til noe annen pynt enn den tradisjonelle blåbæra, jordbæra og kiwien? | ||
Cygnus | 2015-08-12 15:55 | |
Ja det tror jeg absolutt. Vi hadde en liten fisk som het Anton, og han kunne nesten snakke. Tror du Donald Trump blir republikanernes kandidat??! | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-08-12 16:32 | |
Mira : Hva med fersken, rips/solbær og grønne stikkelsbær? Cygnus : Nei, han vil aldri klare å samle hele høyresiden. Hva er best på grillen? | ||
auau | 2015-08-12 17:25 | |
Smak og behag, vett'u, Erik75... Jeg fikk servert svinefilet nylig, raskt grillet, nydelig, med frisk salat og poteter til + kaldt øl - alt servert i friluft med vakre fjell i syningom. Har dagen i dag minnet om gammeldags sommer, eller? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2015-08-14 07:30 | |
Ja, dagene nå minner meg om en god, gammeldags sommer (husker jo solskinnsdagene best). Og det som er så deilig er at vi skal ha en ukes ferie nå, og den skal tilbringes i Østfold, ved svaberg, saltvann og herlige late dager...:) Sover du godt om natta? | ||
Cygnus | 2015-08-14 10:42 | |
Ja stort sett. Har du hatt en besynderlig drøm som du aldri glemmer - og evt kan dele med oss! (Jeg er en hund etter drømmer!) | ||
auau | 2015-08-17 09:40 | |
Drøm sist natt: Tidsnød, ukjent sted, viklet meg inn i en labyrint av en bygning, måtte hente medisiner på et apotek, klarte det i siste liten før stengetid, deretter kapre en drosje. Eviglang kjøretur, pris godt over 1000 kroner. Og så: lommeboka vekk. Det er da en våkner med hjertebank og miserabel følelse. (Jeg kjører f eks sjelden drosje, apotekbesøk er også sporadiske og rotete bygninger besøker jeg aldri. At det går an å få det så vanskelig i drømme..) Kan drømmer analyseres/forklares? | ||
Emil1960 | 2015-08-17 12:04 | |
Kanskje ! Fjellhonning ,lynghonning, økologisk honning, flytende eller fast honning. ...hvilken er best ? | ||
Nixita | 2015-08-17 13:01 | |
Aner ikke, liker ikke honning! Hadde vært spennende om man kunne tolke drømmene, men tror ikke det gir så mye mening. Uansett så lurer man jo virkelig på hvorfor man drømte som man gjorde... - Bestillte du sydentur når det aldri ble ordentlig sommer, men angrer nå som det ble sommer allikevel? | ||
Cygnus | 2015-08-17 14:04 | |
nei! Hvor er egentlig Syden, dvs hva er inkludert? | ||
GreteSB | 2015-08-17 14:27 | |
Det har jeg lurt på mange ganger! Regner med at Kypros, hvor jeg bor, Hellas, Spania og kanskje Italia er med, eller kanskje alle steder sørover hvor det er varmere enn i Norge? Eller land med strender og paraplydrinker? Kanskje noen har et bedre svar? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-08-17 15:09 | |
"Syden" er dit man drar for å bade og slappe av, tenker jeg. Hvem feirer du jul sammen med? | ||
Nixita | 2015-08-17 22:37 | |
Er som oftest hos en av brødrene mine, og julenissen er med, men han har det allltid så travelt.... :) Har du begynnt å tenke på årets jul allerede? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-08-17 22:56 | |
Ja, selvsagt! Her er alt i rute! Hva spiser du på julaften? | ||
Nixita | 2015-08-17 23:19 | |
Svineribbe, soisser, medisterkaker, surkål, rødkål, kårotstappe, poteter og svisker. Det var standard pakke, men kan variere litt nå. Har du noen gang fått servert en hovedrett på julaften du ikke har likt? | ||
auau | 2015-08-18 08:49 | |
Skal ikke si at "jeg ikke likte", for jeg har alltid hevdet at all mat er god. Men akkurat julekvelden er det ribbe, pølse, medisterkaker og surkål som gjelder for meg. Så når det serveres eksotisk forrett og deretter and osv, da er det feil lukt, feil synsinntrykk og feil smak. Ingen følelse av god barndomsjul, selv om juletreet er dekorativt pyntet og gavene stablet under. Hvor mange brunsnegler kverker du daglig? Eller kanskje du ikke har dem der du bor? | ||
bris1 | 2015-08-18 09:09 | |
Etter iherdig klipping, koking, bruk av Ferramol og Nemaslug har antallet gått gledelig ned i min hage. Men når jeg vet at hver snegl (tvekjønnet) legger tre runder med egg - 400 i slengen - i løpet av sommeren, så er det vel ikke en langvarig glede. Jeg grøsser når jeg tenker på hvilken potensiell helsefare som disse små "fremmedarbeidere" representerer. (For den som er på Facebook, sjekk Folkeaksjonen for offentlig, nasjonal bekjempelse av brunsnegl) Plukker du bær i skog og mark og fryser ned? | ||
Emil1960 | 2015-08-18 14:36 | |
Nei ikke mye....men dama mi gjør det , og det er bare kjempegodt :-)) ! Baker du ...eventuelt hva ? | ||
Cygnus | 2015-08-18 19:27 | |
Nesten ikke - jeg kan en kake : eplekake! Hva slags salater liker du å lage? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-08-18 20:15 | |
Sildesalat! (For da er det snart jul!) Husker du når du avslørte nissen som onkel/pappa/naboen? | ||