Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-09-16 13:33 | |
Blått er det vel mest av, tror jeg. Hva skal du ha til middag i dag? | ||
Emil1960 | 2015-09-16 14:12 | |
Rødspette og grønnsaker ! Må du ha dessert /kaffe etter middag, og hva eventuelt smaker best ? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2015-09-16 14:14 | |
Laks i folie, med poteter og grønnsaker, litt smør og krydder. Alt i en pakke, lettvint og godt!:) I Eriks ånd... Det er 99 dager til jul, gleder du deg?:) | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2015-09-16 14:16 | |
Der var jeg litt sen... Jeg må hverken ha dessert eller kaffe etter middag, men spiser gjerne noe søtt hvis det blir servert, glad i det meste. Se spørsmål over. | ||
Cygnus | 2015-09-16 14:35 | |
Ja jeg gleder meg! Er du fornøyd med valgresultatet i din kommune? | ||
auau | 2015-09-16 15:46 | |
Det kommer seg! Vær ute til å kose seg inne i, der du befinner deg? | ||
trud | 2015-09-16 18:28 | |
Nei, sletts ikke ☺ Vær ute til å kose seg ute i - jeg sitter på terrassen min i en stor urbanisasjon i Spania - sola skinner, livet leker og jeg storkoser meg som lykkelig pensjonist - dette har jeg faktisk fortjent etter mange, mange år i arbeidslivet!! Enig i at: Elsk meg mest når jeg fortjener det minst - for da trenger jeg det mest...? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2015-09-17 10:28 | |
Det høres herlig ut, trud, akkurat sånn jeg vil ha det når jeg blir pensjonist. Kos deg & nyt...:) Og ja, jeg er enig. Kunne du tenke deg å bo i et varmere land når du blir pensjonist? | ||
bris1 | 2015-09-17 14:31 | |
Kan foreløpig ikke tenke meg å flytte for godt, men jeg skal ha tre måneder i et mye varmere land denne vinteren. Kommer tilbake når våren kommer. Er du en person som tilgir lett? | ||
Cygnus | 2015-09-17 16:17 | |
Ja jeg tror det - hvis noen ber om tilgivelse! Har du et ildfullt temperament?? | ||
Cygnus | 2015-09-17 16:17 | |
Ja jeg tror det - hvis noen ber om tilgivelse! Har du et ildfullt temperament?? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-09-18 16:27 | |
Ildfullt er det vel neppe, men jeg kan nok bli både sint og engasjert hvis noen trykker på de rette knappene. Har du en hyggelig barndomsopplevelse du fortsatt kan tenke tilbake på og smile av? | ||
auau | 2015-09-18 20:52 | |
Min mor sendte meg ut i smia til smeden som var tilkalt for å gjøre en jobb på sagbruket. Jeg var rundt fire år, og beste middagsmaten jeg visste var lapskaus og søtsuppe. Det skulle vi ha denne dagen, og smeden skulle nå få beskjed at maten var ferdig. Jeg hadde nok fanget opp en gang at god mat kunne beskrives med andre ord, faren min var en skøyer og lærte meg ett og annet. Vel, jeg gikk inn i smia med følgende beskjed: Nå kan du komme og få et herremåltid. Gjett om jeg fikk høre dette gjentatt til det kjedsommelige oppgjennom årene... Var det mobbing i "gsmle dager" - før ordet var oppfunnet? | ||
Cygnus | 2015-09-18 21:36 | |
Jeg tror nok det! (Å sette ord på ting, er ofte klargjørende - mobbing, seksuell trskassering, osv var uten ord, så opplevelsen ble på en måte uten eksistens! ) (Unnskyld en ivrig språkforskers parentes!!) Har du en trist eller traumatisk barndomsopplevelse du husker for alltid? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-09-21 15:16 | |
Det har nok mange av oss, men det ser kanskje ut som ingen vil dele noen av de her? Tar du høstferie? | ||
AaseB | 2015-09-21 18:30 | |
Nei. Har ikke poteter å ta opp, så da kan jeg jo ikke det.;-) Hvilken egenskap har du som altfor få legger merke til og gir deg komplimenter for? | ||
trud | 2015-09-21 20:14 | |
At jeg ikke bærer nag - det er alltid en grunn for at man reagerer som man gjør - jeg også - og det beste er å legge ubehagelige bak seg, ta lærdom av det - og gå videre i livet.... Hva er du mest stolt av akkurat nå ??? | ||
GreteSB | 2015-09-23 20:55 | |
At jeg satt og syklet oppoverbakken hjem i 31 grader uten gir. Hva er det beste med høsten? | ||
trud | 2015-09-23 21:19 | |
For meg er det ikke høst - jeg er i Spania som pensjonist - og det er mer som en fantastisk sommer enn høst. Har hatt mange flotte høstopplevelser hjemme i Norge, men akkurat nå føler jeg meg mest komfortsbel med dette ☺ Hva tenker du på når du våkner om morgenen ? | ||
2smart4u | 2015-09-23 21:29 | |
At jeg mest sannsynlig (igjen) har dårlig tid Hva ville du gjort for verden hvis du hadde ubegrenset tilgang på penger? | ||