Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:52 | |
YES | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 18:53 | |
Fint/lettelsens øyeblikk Jensine ? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 20:46 | |
Ja da jeg fikk toppkarakter på eksamen i kjemi på universitetet. Men nå er jo det meste glemt Hva er det mest eksotiske dyret du har tatt på ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 21:35 | |
En spermhval. Hvis du kunne få velge ditt eget navn fra fødselen av, hva ville det vært? | ||
Cygnus | 2018-06-03 21:53 | |
Cygnus Regina (svanedronning) - selvsagt! ;) Hva synes du om (halv)private krangletråder? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 21:57 | |
Helt nødvendige for å unngå at uskyldige menneskers tråder blir stengt bare på grunn av meg og J/J. Som du har sett i dag. Og helt nødvendig for at folk flest skal slippe å lese side opp og side ned med sjau og krangel, år ut og år inn fra de samme aktørene. Jeg opprettet den tråden av godhet, cygnus! Det sier jeg deg. | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-03 21:58 | |
Og spørsmålet blir da? Tja............. eh, kunne du tenkt deg litt mer godhet i verden? | ||
Cygnus | 2018-06-03 23:12 | |
JA!!! Er du redd for klima osv forandringer (6th. Extinction)? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-04 22:08 | |
Er ikke redd for klimaendringer, men er sikker på at dette skjer med verre stormer, mer ustabilt være mm. Men man må jo bare føle med klimaofrene. Her jeg bor blåste store furutrær ned i vinter. Flere trær på moene blåste over ende. Ser skummelt ut å vandre der. Så hardt har det ikke blåst her i min levetid og sikkert ikke på kanskje flere hundre år. Hva er den største utfordringen Norge står ovenformener du ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-04 23:45 | |
Smartmålerne? Nei, jeg mener at vi ikke står ovenfor så mange utfordringer. Vi er ekstremt privilegerte. Så den største "utfordringen" for oss vil være å forstå at vi må dele mer med dem som ikke er så heldige som oss. | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-04 23:53 | |
Spørsmål : Du har 100.000,- som du skal gi til noen som trenger det ett eller annet sted i verden; hvem blir det ? | ||
Cygnus | 2018-06-05 00:03 | |
Til Leger uten grenser og Redd Barna - de må dele summen. Hva er du mest redd for ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-05 00:34 | |
Vel, for å være helt ærlig, så er jeg mest "redd" for meg selv! Neida, prøver ikke å være morsom. Ønske om å ta så riktige valg som mulig her i livet, og være bevisst på hvilken "oppgave" som er min. "Det jeg gjør, det gjør jeg helt, ikke stykkvis og delt". Er du god til å sette deg i andres sted, å ta den andres perspektiv? For eksempel en nabo som... | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-05 06:42 | |
Ja det må jeg si. empati og innlevelse er jeg topp på. Hva som foregår i den andres hjerne og hjerte og den andres forhistorie og tidligere liv kan man sette seg inn i og ut ifra dette være det mest behagelige medmenneske. Burde egentlig hatt kongens fortjenestemedalje for min gigantiske empati, men dessverre så er det vanskelig å måle empati i konkrete resultater så derfor må man bare utelukke å få denne medaljen. Hva slags oster liker du best ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-06-05 16:01 | |
Det kommer an på hva jeg skal bruke det til. Synes du det er greit at avisene bruker betegnelsen "fornærmede kvinner" i saker som omhandler rettsakene fra England i.f.m. det mangeårige organiserte seksuelle misbruket av barn og ungdom mellom 11-17 år? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-05 17:48 | |
Hæ ? "Fornærmede kvinner høres "merkelig teatralsk" ut, synes jeg. Og da dette hendte var de barn, men "fornærmede barn" høres ikke noe bedre ut. En fornærmelse... Empati ja, og kongens fortjenestemedalje. Er det fortjenestemedaljen Jensine håper på? Altså etter at alle smartmålerne er fjernet fra norske hjem ? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-06 01:45 | |
Ja riktig abelon, men det tar nok minimum noen tiår før dette ev. skulle skje at man blir belønnet for innsatsen. Hva er det rareste hodeplagget du har brukt i minst 5 timer ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-06 14:48 | |
he he - Er det aluminiumsfolie som de "strålingsredde" bruker på hodet, i minst 5 timer? Men det har jeg ikke brukt, og heller ikke noe annet rart som jeg kommer på. Så da tar jeg heller min fars "hodeplagg". På varme dager i skjærgården, da jeg var barn, brukte han et lommetørkle som han knytta på en måte i endene, og det så jo noe underlig ut... Far ja; hvis vi tenker oss at vi treffer igjen de som har reist fra denne jord;" på den andre siden", er det EN spesiell person som du mest har lyst til å møte igjen? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-06-07 11:02 | |
Det måtte blitt morfar. Har du smakt årets norske jordær ennå? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-06-07 12:34 | |
Nei, men gleder meg til det! Plukker du jordbær og andre bær selv, eller kjøper du ferdigplukket? | ||