Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2018-06-20 15:38 | |
Leser og spiller Ordspill - og går regntur! Er du monarkist eller ei - og hvorfor/ikke? PS (Det er nå ikke bare politikerne da, Erik - jeg har sjelden sett folk flest i USA så oppøst!From TheHill.com: The Memo: Religious right hits Trump on border crisis thehill.com/homenews...ri d=272881 | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-06-20 15:46 | |
(La oss ta dette i en egen tråd, Cygnus. Jeg lager en, jeg) Jeg er nok ingen monarkist, rett og slett fordi jeg synes ordningen har utspilt sin rolle i et moderne samfunn. (Takk og lov for at vi slipper "Kong Behn", sier jeg!) Hva ønsker du deg til jul? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-20 15:47 | |
Republikaner! Monarki er håpløst avleggs. Hvor demokratisk er vel monarkiet? Nedarva styreform, hvor "statsoverhodet" kun har en symbolsk betydning, i mange tilfeller. Inkl Norge. Trener du? I så fall, hva? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-20 15:49 | |
Ok, kjappingen :-) Til jul?! Først må jeg gjøre unna bursdagsgaveønskene mine, fordi bursdagen kommer først. Men tenker jeg ønsker meg bobil-utstyr. Men så, trener du? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 05:17 | |
Jeg trener styrketrening 2 ganger i uken. Synes du det sjarmerende med skjærer som skriker og bråker rett utenfor soveromsvinduet? Om natta altså... | ||
trud | 2018-06-24 10:13 | |
Nei og atter nei - jeg har dem her - Men de verste er allikevel måkene!!!!! De bygger reir og stuper etter deg mens de skriker som gale - må bruke paraply for å komme inn i bilen - Jeg HATER måker - rotter med vinger!!!! Var St Hans aften slik du håpet på i år??? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 10:23 | |
Fy, så stygt du skriver Trud! Jeg heier på måkene! St Hans-afta ble regnfull her, så jeg lot det bli med det. Spm: Hva syns du om ordspillforumet? | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 21:00 | |
En kommunikasjonsmøtested for norske ordspillere som lengter etter en rettferdig brikkemajor og som får kick av selvlagde bingoer. Hvor mange par sko eier du ? | ||
trud | 2018-06-24 23:18 | |
Ritalina: Det er JEG som er offeret - ikke dem. Jeg angriper ikke, og er en fredelig sjel - de har mord i blikket - jeg er livredd !!! Jeg har ikke tall på hvor mange par jeg har - fordelt på to bosteder..... litt flau over det.... Er du redd for et dyr/ insekt e.l. ?? | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 23:24 | |
Trud: godt å høre at du er en fredelig sjel :-) Nei, jeg er ikke redd for dyr eller insekter, men jeg ble stukket i tunga av en veps en gang, og da ble jeg redd. Så ble jeg forbanna og suste avgårde til legevakten og fikk allergipille og isvann. Den vepsen er død nå, men jeg lever. Dreper du insekter som har forvillet seg inn i huset ditt? F.eks fluer, maur osv? (Jeg gjør ikke) | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 23:26 | |
Ser nå at vi har hoppet over J/Js spørsmål. Jeg har altfor mange par sko, utallige. Skal ta en opprydning og gi til Ukraina i nær framtid. Spm: se over. | ||
ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-24 23:28 | |
Ok, ser nå at vi IKKE hoppet over spm til J/J, men ok........ what the heck. | ||
Cygnus | 2018-06-25 00:53 | |
Prøver få dem ut uten mord (men som skrevet i en annen tråd myrdet jeg en babybrunsnegl i salatbingen min) - og det går vanligvis bra. Har du noen fobier? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-25 14:22 | |
Det spørsmålet passer perfekt til meg! Må understreke at det er i moderat form... 1. Klaustrofobi - Mange trapper å gå, for eksempel i blokker eller sykehus... 2. Akrofobi - Høydeskrekk; som jo på mange måter er en "sunn fobi". Sitter ikke å dingler med beina på prekestolen nei ! 3. Araknofobi - Edderkopper! Alle de beina, og at de løper så fort. Da jeg fikk en langbein i ansiktet mens jeg sov på madrass på gulvet, det er et øyeblikk jeg ikke glemmer så fort. Angst angst angst... | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-25 14:35 | |
CYGNUS! Først må jeg fortelle at jeg la SANGSVANE! forrige dagen. Hadde først lagt svane som åpningsord, og så tenkte jeg på deg å la SANG foran. For et vakkert ord. Ikke mange ord som er så vakre! Sa det i tidligere tråd at CYGNUS er min favoritt. SANGSVANE! | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-25 14:47 | |
Spørsmål : Har du lyst til å vandre på den kinesiske mur ? | ||
Emil1960 | 2018-06-25 18:25 | |
Tja,mye annet jeg kunne tenkt meg ! Har du hatt 30 varme i dag ? PUH... | ||
Cygnus | 2018-06-25 18:27 | |
Jeg har vandret på den kinesiske mur - stas var det! Hva har du ikke sett som du kunne tenkt deg å se? | ||
Cygnus | 2018-06-25 18:28 | |
Unnskyld Emil, hoppet visst over spørsmål fra deg - men svaret er emfatisk nei! spørsmål som over! | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-25 20:07 | |
Fyttirakkern heldigsvane! Kinesisk sangsvane! He he- Den kinesiske mur! Og så vil jeg spør om hvor du IKKE, absolutt ikke, kunne tenke deg å reise? | ||