Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-02 23:14 | |
Makrell i Tomatboksen! Men fysj, blande kroppsvæsker med Sandberg, fysjom. Mister lysta på Makrell i tomat bare ved tanken. Sorry, måtte bare gi uttrykk for ubehaget. Asperger, sier det deg noe? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-02 23:17 | |
Altså ikke Aspargies (som ikke skrives sånn). Nå gikk det litt i ball her gitt. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-08-02 23:30 | |
Javel du liker makrel i tomat abelon, det gjør jeg også. Har funnet ut nylig at King Oscar makrell i tomat er bedre enn Stabburets. I 20 år har jeg bare kjøpt Stabburets fordi jeg trodde den var best. Nå har jeg overgått til King Oscar. Når det gjelder King Oscar så vær oppmerksom på at det er flere typer, makrell i tynn tomatsaus, tykk saus og cilisaus. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-08-02 23:33 | |
Måtte slå opp i wikipedia på Asberger for å finne ut hva det dreide seg om. Har intet forhold til den diagnosen og kjenner ingen som jeg vet har fått den diagnosen Se deg rundt hva slags ting er det første du ser som har mye rød farge på deg ? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-03 00:05 | |
Hæ? Rød farge på meg eller deg eller noe annet? Rød kopp med kaffe i som jeg nesten lurer på om det er noe annet i, men nei, har ingen å skylde på. Diagnose ja, har du noen gang tatt; "en mer eller mindre seriøs" test, og den viser at du er "i nærheten" av en underlig diagnose? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-08-03 01:10 | |
Har aldri fått noen sjelden diagnose. Har tatt en del "ukeblad"-tester opp gjennom årene, men kan ikke huske resultatet av disse. Men da jeg var ungdom trodde jeg en kort stund at jeg var halvt mongoloid eller noe sånt fordi jeg aldri liksom tilhørte noen gruppe, men fant jo ut at jeg ikke var så dum likevel, jeg var bare ikke var så enkel som folk flest mener jeg selv, har aldri vært noe flokkdyr. Nevn det første du ser rundt deg som har brun farge ? | ||
Cygnus | 2018-08-03 01:31 | |
Nei Hvilken by tilbringer du gjerne 5 dager i? | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-03 01:31 | |
Brødet! Nå er det snart natt her, men først så vil jeg spore litt av, og si at jeg var tett opptil Asperger på en test for en del år siden. Og, i den forbindelse, så tenkte jeg litt på en annen som spiller her, som vi alle kjenner så godt, å neida, jeg insinuerer intet! Halvt mongoloid... den var jo litt artig. Jeg er også definitivt "utenfor normalen"; absolutt ikke noe flokkdyr. Har mine "spesialområder", og der kan jeg "gjøre det bra", men ikke på det "jevne hverdagslige". Og som man ser har jeg oppretta en veldig selvsentrert tråd her, som ikke har blitt stengt ennå... Men sterkt fokus kan heldigvis også rettes utover! Det som er ens "svakhet" kan også være en styrke. Erik sover. | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-03 01:31 | |
God natt! | ||
abelon - Ikke medlem lenger | 2018-08-03 01:33 | |
Nestemann får svare på spørsmålet ditt Cygnus. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-08-03 01:46 | |
Cygnus, du oppfører deg ikke bra nå. Ved å ikke svare på spørsmålet mitt. | ||
bris1 | 2018-08-03 08:56 | |
Jeg skulle gjerne ha vært tilbake i Wien, og fem dager hadde vært akkurat passe. Hvordan reagerer du på masing? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-08-03 09:40 | |
Det kommer an på hvem som maser og om hva. En liten unge som vil ha is i sommervarmen får nok noe mer forståelse for masingen sin. Liker du klassisk musikk? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2018-08-03 09:57 | |
Av og til Hva er det fineste du har kjøpt det siste året som kostet under 1000 kr ? | ||
Cygnus | 2018-08-03 11:14 | |
Fine øreringer Lengter du etter vinter? | ||
Nixita | 2018-08-03 12:26 | |
Nei! Drømmer du om å vinne i lotto? | ||
auau | 2018-08-03 12:31 | |
Ja og nei! Lengter definitivt ikke etter hålkeføre - men skiføre er OK. Men først skal resten av sommeren nytes. Ser at melonsalget når store høyder i varmen. Har du en melonfavoritt? | ||
Cygnus | 2018-08-03 12:50 | |
Nixita: nei - ville jo vært teit siden jeg ikke spiller lotto! Auau: honningmelon Er du mest klimaskeptiker eller tror du vi nærmer oss en klimakatastrofe? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-08-03 12:55 | |
Jeg betviler ikke de veldokumenterte klimaendringene, og bekymrer meg som de fleste andre over smeltende poliser og plastforsøpling av havene våre, men jeg synes vi har hørt om denne klimakatastrofen i så alt for mange år nå. Det er på tide å dempe retorikken og la dokumentasjonen tale for seg, mener jeg. Hva er din favorittkomedie på tv? | ||
bris1 | 2018-08-03 13:36 | |
Ingen favorittkomedie, men en del stand-up komikere er ubetalelige. Som f.eks. Sarah Millican og Michael Mcintyre. Er du en god lytter? | ||