Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-05-03 22:19 | |
Tja, den jeg har sett flest ganger er vel Pretty Woman, så det er den ultimate kjærlighetsfilmen. Men Frihetens regn, Stekte grønne tomater, De urørlige er jo utrolig bra filmer! Pluss maaange andre! Har du noen spesielle filmer du må se i jula? | ||
LineErle | 2019-05-05 20:53 | |
Ja, film og jul hører sammen. F.eks Tre nøtter til Askepott, Love Actually, Tante Pose, Snømannen, Grevinnen og hovmesteren, faste innslag. Tror du er noen kjente politikere blant ordspillerne? Det hadde kanskje vært lurt å avreagere med en runde ordspill, tenker jeg. | ||
Cygnus | 2019-05-05 22:25 | |
Jeg er sikker på at det er noen her - i det skjulte - men Erna spiller Wordfeud! ( Hvilken kjendis ville du gjerne spilt scrabble med? | ||
LineErle | 2019-05-05 23:29 | |
Av politikerne; Vedum. Så kunne vi diskutert politikk underveis, den gale SP-fyren! Lar du deg provosere av Siv J sitt "jævla sosialist"-utsagn? | ||
Emil1960 | 2019-05-06 07:57 | |
Neei ...forventer ikke annet enn sleivspark fra en sånn person ! Ble du overrasket av snø i dag ? | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-05-06 09:02 | |
Nei, men litt frost. Hva tror du Emil1960 mener med utsagnet: "....fra en sånn person!" ?? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-05-06 09:32 | |
He he- kanskje at man kan vente seg "litt av hvert" fra Frp-politikere; og det er jo riktig. Så "en sånn person" er en som er tilbøyelig til å være litt "løs i snakketøyet"... ute i det offentlige rom. Spørsmål: Kan du huske siste, lille/store, flaue situasjon du var i ? | ||
Emil1960 | 2019-05-06 10:14 | |
Jo jeg mener en litt lavpanna person , som ofte kommer med upassende utsagn ...men det er vel gjengs i den leier’n der ! Flere som mener noe om dette ? | ||
Cygnus | 2019-05-06 13:04 | |
Til Ordputter Ja pinlig! Men en stund siden! Sa noe ikke helt fordelaktig om en kollega og så kom vedkommende rundt hjørnet! Blush! Har du noen gang vært i en større ulykke eller livsfarlig situasjon? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-05-06 17:52 | |
Ja. Flere ganger. Hva er det minste du har opplevd at folk har blitt krenket over? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-05-06 18:31 | |
Hm, he he- kom på noe litt artig nå. Dette er noen år siden; på tur gjennom byen var det litt trangt på fortauet, og det kom en dame med hund rett mot meg. Jeg hadde da tre store retrievere å hanskes med (uten problemer), men av en eller annen merkelig grunn så skjønte ikke denne dama at det var enklest om hun gikk litt ut i gata, og ikke jeg med 3 stykker, for da er det best å stå stille. Så da sa jeg til henne at hun måtte holde avstand med BIKKJA si. Hva! snerra dama, jeg har da ikke en bikkje! Og DET fornærma uttrykket. Og jeg sa det på en pen måte, for det er vanlig å si bikkje her (Risør). Hva synes du om ganske ordinære (kjedelige) menneskenavn på en hund? For eksempel Knut eller Åse eller lignende. | ||
Nixita | 2019-05-06 21:36 | |
Jeg syns det kan være sjarmerende, men det bør minst ha to stavelser for enklere innkalling. Var vi mer tykkhudet før i "gamle dager"? | ||
LineErle | 2019-05-06 22:26 | |
Helt klart. Da reiste vi oss da vi falt og slo oss, tørket bort dritten og dro videre. Hvor lang tid tar det før Listhaug må forlate sin ministerpost denne gangen, tror du? | ||
Emil1960 | 2019-05-07 11:37 | |
«Takk» for ingen svar :-(( ! Nei , hun må nok snart gå av igjen ! Avbryter du ofte i samtaler ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-05-07 12:27 | |
Tror ikke det. Hva spiser du på julaften? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-05-07 13:23 | |
Ribbe, medisterkaker og julepølser med tilbehør! Egentlig ikke noen favoritt, så kunne gjerne byttet det ut med pinnekjøtt (av lam), men jeg blir nedstemt! Når du går tur, har du musikk eller lydbok på øret? | ||
Cygnus | 2019-05-07 13:31 | |
Nei Har du noe ‘mål’ for ønsket gåing/løping/aktivitet per dag/uke (hvis ja, hva?) | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-05-07 16:34 | |
Ikke annet enn at jeg ikke skal gå lengre enn at jeg klarer å gå hjem igjen også! Hvilket yrke kunne du tenke deg å prøve for en dag? | ||
Emil1960 | 2019-05-07 16:50 | |
Politi/ etterforsker ! Hva er din favorittfarge på joggesko ( hvis du noen gang har det på beina da ) ? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-05-07 22:09 | |
Bruker joggesko ofte, svart er nok favoritten! Men har andre farger også. For de som har vonde bein, og står/går mye på hardt underlag, prøv Hoka joggesko! Har akkurat kjøpt mitt fjerde par (gammelrosa faktisk), de er fantastisk gode!! Sliter du litt med noen "vondter" her og der, bein, armer, ryggen, nakken eller andre steder? | ||