Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-05-11 23:41 | |
Besøker mine oldeforeldre og tippoldeforeldre her i 1947 Hva er det dyreste du har kjøpt i år ? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-05-12 18:42 | |
En overmadrass! Har du familiebilder på veggen? | ||
Nixita | 2019-05-12 19:18 | |
Ikke på veggen, men på pianoet har noen bilder av hunden min som har vært på de evige jaktmarker i mange år nå. Spiller du noe instrument? | ||
Emil1960 | 2019-05-12 20:06 | |
Gitar ! Hva syns du var fint på Gullruten i går ...hvis du så det da ? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-05-13 12:55 | |
Det gikk meg hus forbi, gitt. Hvilken hunderase ville du vært hvis du ble reinkarnert som hund? | ||
LineErle | 2019-05-13 16:13 | |
En blandingshund, for de er de beste :-) Hvordan takler du utenlandske flagg i 17. mai-toget? Syns du det er fint? Går du bananas og melder deg inn en facebookgruppe for å uttrykke din vrede? | ||
GreteSB | 2019-05-13 16:17 | |
Det er da bare et oppkonstruert problem. Jeg har aldri sett noe annet enn norske flagg i 17. mai-tog. Om det skulle dukke opp et og annet tror hadde jeg ikke reagert heller. Og nei, jeg hadde ikke meldt meg inn i en sånn type gruppe heller. Flere som mener noe om dette? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-05-13 16:28 | |
Jeg klarer ikke å hisse meg opp over det der selv, men her i Drammen har det vært vanlig med andre flagg i barnetogene. (Det eneste spørsmålet jeg har stilt meg rundt dette er "Mener man disse barna aldri kommer til å bli norske, siden de vifter med pakistanske og somaliske flagg på 17.mai?") Kunne du tenkt deg å bo på et småbruk, med høns og hester, og egne grønnsaker i åkre og drivhus? | ||
LineErle | 2019-05-13 17:13 | |
(Grete; "bare et oppkonstruert problem..". Tror du virkelig det?) Småbruk? Ja! Absolutt, jeg skulle hatt et par geiter, sauer, ei ku, kanskje en liten hest, høner, muligens hane, hunder og katter, og selvsagt en skikkelig søt gris. Jeg hadde aldri funnet på å spise vennene mine, slik mange gjør, også blant ordspillere.... Syns du det er greit at noen lever av å drepe dyr slik at du kan spise de etterpå? | ||
Cygnus | 2019-05-13 18:46 | |
Nei jeg synes det er skrekkelig, men vi er dyr og alle dyr spiser dyr. Hvorfor tror du flere og flere har skaffet seg bunader? Og Erik - i USA feirer tusenvis av (norsk)amerikanere 17 mai med tog og norske flagg (flere i Brooklyn enn i Bergen!), uten at de blir ansett som annet enn amerikanere! | ||
GreteSB | 2019-05-13 19:18 | |
Tja, si det. Jeg har aldri ønsket meg og sa nei til å arve mammas. Hva gjør du 17. mai? | ||
auau | 2019-05-13 20:21 | |
Tar bunaden på, heiser flagget på balkongen, tar et lite norsk flagg med ut, ser barnetog, hører hornmusikk, noen tårer triller da. Jeg føler det så riktig å feire nasjonaldagen vår, takknemlig for at vakre Norge ble mitt fødeland. Til og med flagget vårt er det fineste i verden (synes jeg). HURRA! Fast meny hos deg 17. mai? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-05-13 21:14 | |
Nei, for da er jeg sjelden hjemme. Som regel i Sverige :) Tror du Strømsgodset rykker ned i år? (P.S. Cygnus : Men, går norskamerikanere med norske flagg på 4 juli? Det er jo det den flaggdiskusjonen dreier seg om.) | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-05-13 22:12 | |
Det har jeg ikke peiling på. Bare en liten flaggkommentar: (Kanskje flagg med Norge på den ene og fødelandet deres på den andre; sånn ville jeg ha gjort det hvis jeg ikke var "kronisk norsk"!) Ja, hva synes du om formuleringen "kronisk norsk" ? | ||
Cygnus | 2019-05-14 10:59 | |
PS Erik - en går ikke i barnetog 4. juli ! Men nå skal det jo sies at etter norskamerikanere var uglesett over there på 1800-tallet så er de jo populære nå! Norskættede venner av meg heiste hver dag det amerikanske og det norske flagget. Men! Det spørs om iranske flagg hadde vært så populære overalt! Eller flagg fra det som Trump så fargerikt kaller shithole countries! Jeg synes 'kronisk norsk' er noe av det vittigste jeg har hørt! Har du grønne fingre og hvis ja, hva planter du helst? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-05-15 09:13 | |
Nei, jeg har ikke grønne fingre i det hele tatt! Men har en mann med grønne fingre, det siste han plantet i det ene bedet var en del humlevennlige stauder! Har du gjort deg noen tanker om Prinsessens nye kjæreste? | ||
Cygnus | 2019-05-15 12:13 | |
Jeg så en video hvor han kurerte noen (gjorde dem yngre?) og det var sjokkerende! Ba ånder dra til ‘site32’ osv. Noe av det verste jeg har sett av den sort. Men en pen mann, selvsagt! Har du en yndlingskunstner (maler/skulptør osv)? | ||
LineErle | 2019-05-15 17:27 | |
Så himla pen er han vel ikke. Nei, i grunnen ikke, men like Nina Sundbyes De fire vindene. Har du en Melodi Grand Prix-favorittlåt? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-05-15 18:16 | |
www.youtube.com/watc...oq Na0rqUtY | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-05-15 18:21 | |
Spørsmål ja: Kan noen finne den sjokkerende videoen med sjamanen og legge den ut her, eller i den andre tråden? (kanskje jeg finner den selv). | ||