Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
auau | 2019-07-08 10:28 | |
2, tenker jeg. Men i dag er alt glemt: Frokost på balkongen, blomsterflor, bier og humler suser, sola skinner fra skyfri himmel og en liten sommerbris. Et lite skår i gleden: podagraanfall med tilhørende medisinering. Rullator og handlehjelp til tross: Det kunne vært verre. Hva er ditt valgspråk? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-08 10:44 | |
Der fikk jeg en IDE! Ofte gode ofte ikke; men ideer er bra å ha. Er du kreativ på en eller annen måte...? | ||
Cygnus | 2019-07-08 17:40 | |
Ordputter har en egen metode - ENTEN stiller hun ikke spørsmålet, ELLER så svarer hun ikke (men spør!). Akk ja! Men nå får vi aldri vite valgspråket hennes, men det lever vi vel med!! | ||
Cygnus | 2019-07-08 18:36 | |
Mitt valgspråk er : Alt for katten. Hva er den beste boken du har lest i år? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-07-09 10:07 | |
En slette av valmuer - Lily Bandehy Hva serverte du sist du hadde gjester? | ||
GreteSB | 2019-07-09 10:48 | |
Forskjellige småretter, sauser og brød, ala gresk meze. For noen dager siden sa jeg til barnebarnet, hun er 19 år: Jeg trenger en ny golfjakke. Hun ser på meg og ler, du sier mye rart mormor, hva er en golfjakke? Hva kaller du en vanlig strikkejakke? Golfjakke, cardigan? | ||
Cygnus | 2019-07-09 11:00 | |
I min pure ungdom brukte vi cardigan (sågar cardigansett som var en nett genser - kortermet - med jakke til. Fin ull!!). Golfjakke og strikkejakke - var de mindre elegante? Min far hadde røkejakke!!!! :) Hva er det aller verste du har fått servert/spist noen gang? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-09 18:38 | |
Må avspore litt. Jeg svarte på spørsmålet! Mitt valgspråk er at IDEer er bra å ha; jeg lever av og for ideer. | ||
Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-09 19:52 | |
Det var en lure-pizza der det var dunget masse grønnsaker av samme type på bestemte steder på pizzaen. F. eks et sted med bare rødkål, et sted med bare gulrøtter, et sted med bare blomkål. Det var umulig å se hva som var under pizzaen fordi det var et tykt lag med ost på. Husker jeg tok et stort stykke av denne pizzaen og endte opp med masse rødkål, 3 cm tykt lag, under osten. S satt kokken der og humret og forsøkte fortelle hvor sunt det var med grønnsaker ….. Vedkommende som laget til pizzaen var norgesmester i spydkast for senior. jeg og en kamerat og noen andre var på treningssamling der på Fosen i Trøndelag og fikk servert denne pizzaen til stor munterhet fra spydkasteren. Dette var i 1983 ca. Hva er det mest spesielle du har spist ? | ||
auau | 2019-07-09 20:23 | |
Noe jeg aldri glemmer er delikat paella, servert på ekte, spansk vis. I hyggelig selskap på en bra restaurant i Madrid. Muggevis med vin attåt (vi var mange!). Har bestilt den retten flere ganger siden, men aldri funnet noe i nærheten av førstegangsopplevelsen! Noen i Norges land som har noe å utsette på sommerværet i dag og prognosene for morgendagen? (9. og 10. juli.) | ||
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-07-09 20:42 | |
Nei, her sør på vestkysten er vi fornøyde for tida. Ikke helt bikinivær, men i alle fall kjolevær :-) Hvis du kjøper 4 stk ørretfilet (ikke frosne) til 69 kr på Rema, siste forbruksdag er 12.7.19 og det er jo tre dager til, så åpner du pakningen og tenker: nei, dette var ikke noe frisk fiskelukt. Hva gjør du da? | ||
Cygnus | 2019-07-09 21:14 | |
Tar den tilbake! Hvis du kunne endre noe med/på deg selv, hva ville det være? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-07-09 21:42 | |
Da ville jeg blitt like kjekk som Roger Moore anno 1973. Har du blitt solbrent i dag? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-09 23:17 | |
Nei, og jeg blir det ikke i morgen heller! Skyggen er min venn. Ok- et utseende spørsmål: Nevn ETT sted på kroppen som du kunne ønske å få sugd ut litt/mye fett? | ||
trud | 2019-07-10 06:55 | |
Lårene - MEN teori og praksis er to forskjellige ting - ville ikke gjort det. Bedre å bruke kroppen litt mer - det blir man mye gladere av. Vi mennesker er såå like - men såå forskjellige- annerledes enn dyrene der... De unge prøver på alle måter å se like ut - er det noe å strebe etter da??? Hva er din største redsel her i livet?? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-07-11 13:02 | |
Tja. Si det. Kanskje at ytterliggående fløypartier får så stor oppslutning at de kan presse gjennom politiske vedtak med irreversibel virkning som fører til at vi ikke makter å opprettholde dagens velferdsstat slik vi kjenner den. Har du et favorittprogram på tv? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-07-19 09:45 | |
Eventyrlig oppussing kommer høyt på lista! Er også veldig glad i engelske kostymedramaer som feks Victoria...:-D Har sommeren så langt svart til forventningene? | ||
misten - Ikke medlem lenger | 2019-07-19 16:54 | |
Jeg syns sommeren har vært fin. Skriver du med høyre eller venstre hånd ? Eller kanskje som meg med begge. | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-07-20 20:31 | |
Høyrehendt. Hva liker du best med høsten? | ||
Nixita | 2019-07-20 21:49 | |
Egentlig ingenting, men fine farger da. Spiller du Lotto? | ||