Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2020-05-21 13:02 | |
De urørlige, en fransk film som bygger på en sann historie, ANBEFALES virkelig om du ikke alt har sett den! Er du hekta på en eller flere serier, og eventuelt hvilken? | ||
GreteSB | 2020-05-21 18:50 | |
Jeg har akkurat avsluttet 6 sesonger av Bosch på HBO. Hva gjør du for å beskytte deg mot koronaviruset? | ||
Cygnus | 2020-05-21 19:19 | |
Mye styr med hansker og antibac og lite kontakt med andre. Hvilken vane har du som er veldig bra ELLER som er veldig dårlig? | ||
auau | 2020-05-21 22:17 | |
Tenderer mot B-menneske og dermed treg om morgenen. Noe veldig bra må jeg lete lenge etter .... Hvor har du sommerens feriedrømmested? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-22 14:36 | |
Ut i naturen et sted. Oppdage gamle veier og kanskje en tufte; og sitte i gresset og snuse! Ellers så vet jeg at gjengen i Romania var veldig fornøyde med turen til Constanta i fjor sommer; så jeg gleder meg til å fortelle dem at det blir en tur i år også. Liker du å ligge på overfylte sandstrender i Syden? | ||
Cygnus | 2020-05-22 14:45 | |
Nei. Hva er egentlig inkludert i ‘Syden’ , tro? (Veldig norsk frase forøvrig!) | ||
LilleLaila | 2020-05-22 22:05 | |
Tror vi har hatt dette oppe tidligere, men det er vel mest Spania man tenker på som syden, med alle sine øyer, deriblant Gran Canaria ... Hellas er Hellas, men det er kanskje syden det også :) Synes du Norge burde lempe litt på Corona-restriksjonene sine nå? | ||
Nixita | 2020-05-22 22:29 | |
Nei ikke mer enn det som allerede er gjort. Hva tenker du å gjøre i sommerferien? | ||
Darrang | 2020-05-23 06:47 | |
Ferietur til Vestlandet og et av Norges mest ørretrike fiskevann. Tror du en annen av våre politikere kunne ha taklet denne Corona-krisen bedre enn vår statsminister, i så fall hvilken? | ||
auau | 2020-05-23 12:55 | |
Statsminister Erna har vært klar i tale og kjapp med avgjørelser - med gode rådgivere, selvfølgelig. Og vi undersåtter er ikke borte, vi heller. Vi har godtatt forordningene og holdt oss til dem. Håndvask og avstand blir stående som nøkkelord etter pandemien, tror jeg. Privatbil eller offentlig transpsortmiddel - hva foretrekker du i denne koronavirustiden? | ||
vesla1 - Ikke medlem lenger | 2020-05-23 15:03 | |
Bilen eller gå dit en skal om det er mulig. Jeg syns tordenvær er fascinerende, er du redd i tordenvær? | ||
Cygnus | 2020-05-23 15:38 | |
Ja livredd(men ser fascinasjonen!) Har du noen fobier? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2020-05-23 15:46 | |
Ja, edderkopper, høyder og mørket! Kunne du tenke deg å byttelåne hus med noen du ikke kjenner i ferien? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-23 16:37 | |
Jo hvis man kan stole på dem, men som regel ikke, må være noen man kjenner. Synes du Norge bør arbeide mer for å unngå innføringen av uheldige sider av muslimsk kultur ? Som for eksempel tvangsgifte, at muslimske kvinner har så liten frihet i Norge i dag, at mannen dominerer for mye i det muslimske ekteskapet, unødvendige tildekkende klesplagg, osv ? | ||
LilleLaila | 2020-05-23 18:27 | |
Ja! Det synes jeg da må være en selvfølge. Alle de verdiene våre forfedre - og mødre har kjempet for, må ikke smuldre bort i snillismens navn! Tror du at du kommer til å fly mindre/reise utenlands mindre etter at denne pandemien er over? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-23 20:03 | |
Mer! Fordi jeg har vært svært lite utenlands til nå; og håper på Færøyene. Men absolutt ikke fly. Har du kjørt vannscooter noen gang? Og hva synes du i tilfelle om det? | ||
Cygnus | 2020-05-23 20:12 | |
Nei ikke vannski (men var en racer på vannski i gamle dager!) Hva er det pinligste du har opplevd? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-24 16:20 | |
Første gang jeg leide bort en litt større leilighet, for himla mange år siden; til sommergjester. Og hadde feilberegna tid... De burde ha kommet en dag senere, uff. Ja, de måtte finne et annet sted gjennom turistkontoret, og det gikk heldigvis bra. Men den følelsen av å være skikkelig flau glemmer jeg aldri. Du ønsker deg til Sørlandet og ut i skjærgården; hva er makspris du vil/kan betale for en ukes leie i et hus nær sjø og sentrum? | ||
Cygnus | 2020-05-26 01:29 | |
Aner ikke! Hvilken del av Norge synes du er vakrest? | ||
LilleLaila | 2020-05-26 12:21 | |
Det må vel bli Vestlandet, Sogn og Fjordane eller kanskje Møre og Romsdal Sliter du med økonomien på grunn av covid 19? | ||