Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-19 04:41 | |
Er det tilfelle OP ? At du måtte holde deg fast for å ikke ramle utfor et stup ? Var det et stort stup ? Hvor stort ? Situasjonen ? | ||
baltez - Ikke medlem lenger | 2020-07-19 05:36 | |
Hei Aran. Det var oppe på Piphågen. Gikk tur innover fra Vassbotn. Tipper det var et stup på nesten 100 meter, men ble heldigvis reddet av en forbipasserende UFO. OP. | ||
baltez - Ikke medlem lenger | 2020-07-19 05:43 | |
Sorry, feil profil. | ||
GreteSB | 2020-07-19 07:47 | |
Kanskje at meningsmålingene om Trump går ned? Hva er det som gjør at noen alltid må surre til en tråd her i forum? | ||
Cygnus | 2020-07-19 12:14 | |
Jeg tror det må være fordi de kjeder seg og tror det vil hjelpe å plage andre, sånn som unger ofte gjør. Hva er din yndlingsfrokost? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-19 12:38 | |
Speilegg med bacon og gjerne pølser med bønner i tomatsaus. Sånn typisk engelsk frokost som man kan mikse sammen på dagens norske hoteller. Men bløtkokte egg er like bra. Hva synes du at du har bekjempet mest det siste året som du kan skrive om her ? | ||
baltez - Ikke medlem lenger | 2020-07-19 15:56 | |
Jeg har bekjempet Trump, rasisme, politi, kapitalisme, vindkraft, veiutbygging, SodaStream, Bolsonaro, forbrukssamfunnet, vaksinering, prostitusjon, Samsungtelefoner, og fotballspillere. Føler verden er blitt mye bedre takket være min delaktighet i vold, ramponering og plyndring. Lenge leve kommunismen! | ||
CaB | 2020-07-19 16:22 | |
Forsøpling. Jeg har plukket tomme flasker og bokser langs veien og pantet dem. Og plukket søppel, som har blitt kastet i søpla. Har du vært turist i eget land i år (besøkt et museum f.eks)? Eller har du bare slappet av hjemme/på stranda/på hytta? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-19 16:56 | |
Bare turist i kommunen jeg bor i. Mye nytt å finne ut. Mange steder å vandre og nye retter på ulike restauranter og kafeer i bygda. Hva er ditt beste øyeblikk relatert til et tre ? (Som du kan fortelle om her ) | ||
GreteSB | 2020-07-19 18:18 | |
Har ikke særlig forhold til trær, men jeg har et verste minnne.. Da jeg vokste opp hadde vi et gullregntre i hagen. Dette spiste min lillesøster av. På den tiden hadde vi hverken bil eller telefon, så mamma tok søster på sykkel og dro til legen. Det gikk heldigvis bra! Hva er ditt sterkeste barndomsminne? | ||
Cygnus | 2020-07-19 18:39 | |
Jeg ramlet en sen sommerkveld ned den store trsppen hos besteforeldrene mine fordi jeg trodde det kom spøkelser bak meg! Hva er beste drikken en sommersaften? | ||
Vannmann | 2020-07-19 20:02 | |
Gin tonic Hvor tar du med en gjeng 11-åringer på bursdagsfeiring? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2020-07-28 09:21 | |
I skogen, gjerne ved et fiskevann! Lage bål, grille pølser, konkurranser (fisking, orientering med utlagte oppgaver), naturquiz, bading... Satse på sol og lite mygg! Er du spent på valget i USA, som skjer om ca 100 dager? Hvem heier du eventuelt på? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-07-28 10:50 | |
Heier på Biden. Og ja jeg er spent. Hva er din fineste opplevelse relatert til båt ? | ||
Cygnus | 2020-07-28 11:04 | |
Da jeg som 18-åring kom på gamle Oslofjord fra USA og på hele reisen hang med en gruppe veldig interessante voksne mennesker - f eks en dame museumsleder fra Hellas som var på vei til Sverige for å gifte seg med en svenske (!), en psykologiprofessor og en forfatter! Jeg var så lykkelig over å få være i gruppen deres! Og sånne båter er (var!) jo en egen verden! Hvilke/hvilket sommerminne er ditt beste? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-07-28 11:42 | |
Gammel åpen tresjekte. Lå foran i baugen og så ned i vannet når sjekta tøffa ut i skjæra. Bølgeskvulp, lukt av sjø og min far som sto ved roret. Lykke. Hva slags båt vil du helst eie/eller eier? | ||
auau | 2020-08-06 14:30 | |
Trerobåt med treårer. Bør vi bruke munnbind når vi skal omgås mange mennesker, eks offentlig transport, kjøpesentre? | ||
Alina1960 | 2020-08-06 14:36 | |
JA! Synes du at de som bryter karanteneregler bør få bøter? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2020-08-06 15:37 | |
En eller annen form for reaksjon må de få, så en bøter er vel greit! Har du skaffet deg munnbind? | ||
bris1 | 2020-08-06 15:39 | |
Jeg hadde på lager en ganske nylig åpnet eske med munnbind - bruker disse når jeg lager såpe. Og bruker disse når jeg "må" på et kjøpesenter. Har du reiseplaner i høst? | ||