Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Lene T | 2012-10-24 14:44 | |
Ja. - Hvilken luksus! Har du et bestemt sted/en by du har fast handletur til før jul. - Et sted utenom der du vanligvis ferdes ellers i året? | ||
Boubou | 2012-10-24 23:59 | |
Jeg tar med snuppelurene mine til Oslo en helg, for kultur, shopping og neglebar, samt besteforeldrebesøk. Hvilken sport/ trening som du aldri har prøvd kunne du tenkt deg å begynne med? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-10-25 01:07 | |
Yukigassen! Hva var den første rampestreken din som du kan huske? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2012-10-25 02:16 | |
kline skismøring på ytterdøra og skylde på min ca 6mnd gamle lilebror skal du på ski denne uka? | ||
mymlen | 2012-10-25 02:22 | |
Flott vannski-føre i Oslo for tida, så skal ikke se bort fra at jeg tar en tur! Gleder du deg til å skru klokka tilbake, eller er disse stille-alle-klokkene-i-hu set-helgene en pest og en plage?? | ||
arctic - Ikke medlem lenger | 2012-10-25 02:51 | |
åååååå, juhuuuu. kan sove lenger ja. deilig! hadde du glemt av at klokka skal stilles? | ||
Boubou | 2012-10-25 09:34 | |
Visste ikke det var denne helgen, men elsker vanligvishøststillingen - og hater vårstillingen. Er noe med morgensola... Hva i all verden er Yukigassen? Høres Japans ut, men...Wiki is my friend: en.m.wikipedia.org/w...Yu kigassen Nydelig høstvær i dag. Blir det tur? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-10-25 11:19 | |
Blir en fin tur med Mira ja, alltid:)) Hvor mange slag baker du til jul, om du baker noen...? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-10-25 12:05 | |
I år blir det mange, men vanligvis nøyer jeg meg med en ladning papperkaker. Hva synes du om denne fyren? www.nrk.no/nyheter/n...14 81237582 | ||
Boubou | 2012-10-25 12:20 | |
Han burde bli satt i bur med likesinnede. Synes i utgangspunktet det er verre å drive pelsdyropodrett på denne måten enn å la dyra leve med skader. Mattilsynet bommer når de bare lager konsekvenser (umiddelbar avlivning ved skade) for symptomene (aggresjosskader) og ikke gjør noe (forbyr?) hele systemet som legger opp til denne typen problemer. Hva er den verste sykdommen du har opplevd? | ||
bris1 | 2012-10-25 12:23 | |
Jeg får vondt i magen! Mannen synes veldig synd på seg sjøl fordi han blir "uthengt" og skjønner vel ikke at han gjennom intervjuet avslører seg selv ytterligere. Hva gjør jeg med den gamle pelsen som henger i skapet? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-10-25 12:30 | |
Har ingen pels i skapet, og hadde jeg hatt så hadde nok datteren ødelagt den for leenge siden... Frister det med Scrabbletur til Kreta i mai?:) | ||
bris1 | 2012-10-25 14:05 | |
Spørsmålet var: hva gjør JEG med den gamle pelsen som henger i skapet, Mira. | ||
berrum | 2012-10-25 14:45 | |
Den gamle pelsen som henger i skapet bruker du. Har du begynt å kjøpe julegaver? | ||
nalo | 2012-10-25 15:49 | |
Ja til scrabbletur til Kreta. Nei, heimaspøta sokkar til alle i år! Må julegåvene vera dyre og kjøpte, eller er det viktigare at dei viser omtanke og kreativitet? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-25 16:31 | |
Ja til omtanke og kreativ tenkning bak julegavene! Gjerne hjemmelaga, men også opplevelelsesgaver (konsert, tur, billetter....) Og nei til dyre pliktkjøp. Det er på høy høy tid å avvikle pelsdyrnæringa, syns du ikke? Bris: la den henge i skapet, der henger den godt. Ikke vær med å legitimere pelsdyrterroren, selv om kanskje din gamle pels er fra før oppdrettstiden. | ||
Lene T | 2012-10-25 21:07 | |
Jeg syns det har vært på høy tid å avvikle den grusomme næringa i mange år. Vi mangler bare politikere med guts nok til å gjøre noe annet enn å komme med "kraftige advarsler". Hva synes du om offentliggjøring av skattelister? | ||
Boubou | 2012-10-25 22:20 | |
Delt. På den ene siden greit med offentlighet rundt endel "offentlige" mennesker, på den andre, tredje og fjerde siden et nyttig verktøy for nysgjerrige sladrefanter, innpåslitne selgere og tjuver og kjeltringer. Totalen heller nok mot. Hvilket språk skulle du gjerne hatt som 2. Morsmål? | ||
Lene T | 2012-10-25 22:22 | |
Fransk. Syns det er så fint:) Hva ønsker du deg til jul? | ||
Boubou | 2012-10-25 22:50 | |
En MacBook. Men det får jeg ikke. Mulig jeg bevilger meg noe rimeligere selv. Er du enig i at det er noe vås å ønske seg "fred på jord", "snille barn", og "god helse"? Eller er det bare materialisme å ønske seg TING til jul? | ||