Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 775 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Snømannen | 2013-03-31 20:32 | |
ordspill. Hvem vinner serien i år? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-31 20:33 | |
Rødvin drikker jeg bare når jeg får det servert. Synes generelt det smaker som gjæret solbærsaft eller annen gjæret saft av røde bær/frukter., altså temmelig ufyselig smak. Så også der er jeg nok aldri overgått til voksenverdenen.. Bruker du ofte fløte i sausen ? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-03-31 20:34 | |
Jeg tror Magnus Carlsen vinner serien.... | ||
ave - Administrator | 2013-03-31 20:34 | |
Viking! Har du vært på fjellet i påsken? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-03-31 20:38 | |
Nei, i år ble det sjøen, har hatt noen flotte dager i Engelsviken. Hva er din favorittsuppe? | ||
bris1 | 2013-03-31 20:44 | |
Det er fiskesuppe. Jevnet laksesuppe med selleri, eller tradisjonell fiskesuppe med kraft fra rekeskall og kveite, laks og breiflabb er to gode alternativer. Jeg kommer til å stifte et nytt bekjentskap når vi flytter denne sommeren - krabbe. Båten tas med, og teiner blir innkjøpt av forventningsfulle barn og barnebarn. Hvordan tilberedt jeg disse? | ||
Boubou | 2013-04-01 09:52 | |
Koker dem - og spiser dem. Skal det flottes litt lager du et slags koldtbord hvor alle kan velge det tilbehøret de vil ha av krydder, majones, grønnsaker og brød - og eventuelt andre skalldyr. Og Chablis:-) Når lyste du sist etter krabber? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 10:01 | |
Åååhhh... Det er mange år siden nå, men jammen dukket det opp mange morsomme barndomsminner nå. Takk, Boubou! Beste aprilspøk så langt? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 13:39 | |
Min datter prøvde å lure meg med å ringe fra Moskva og si at flyet hennes var kansellert pga uvær, hun hadde allerede ventet 15 timer på flyet (etter 16 dager ferie i Vietnam, og mor lengtet etter å få henne trygt på norsk jord). Var egentlig en dårlig aprilspøk, men den eneste jeg har opplevd i dag. De som står i avisene biter jeg ikke på lenger Har du blitt lurt i dag? | ||
bris1 | 2013-04-01 15:37 | |
Åja, for noen få sekunder. Niesa mi la ut på FB at hun og mannen ventet nr tre til høsten. Ultralydbilde og gode greier. Hun var kjapp til å fjerne min tilleggskommentar som refererte til datoen i dag, gitt. Er du kranglevoren? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 15:43 | |
å ja! Ler du deg nesten skakk ihjel når du leser i ordspillforumet? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 19:10 | |
Det skjer man ler litt ja. Hvilken historisk hendelse skulle du velge om du fikk se 1 time av den ? | ||
Fidelma | 2013-04-01 19:34 | |
Siste konserten til Buddy Holly. Hva kunne du tenkt deg å sett på tv som ikke er blitt vist hittil? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 19:47 | |
Dokumentar om alt som er å finne på Area 51 i Nevada. (Tar spm mitt nesten samme versjon på nytt) Hvilken historisk hendelse skulle du velge om du fikk se 1,5 time av den ? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 21:41 | |
Frank Zappas siste konsert. Er du fornøyd med årets påskevær? Brun som kakao? Alt vel? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 22:03 | |
Kanonvær. Har lest tre bøker i solveggen i løpet av påsken i tillegg til å levere en godt mottatt aprilspøk på FB, så alt er tipp topp. Når stakk du sist innom en ensom gammel dame i blokka/nabolaget bare for å høre hvordan det sto til? | ||
Boubou | 2013-04-01 22:09 | |
Blokka? Hmpffff ikke no' blokker her hos meg... og de gamle damene her er MYE mindre ensomme enn meg og tar seg ikke tid til å komme innom meg selv om jeg har nybakte kanelsnurrer og inviterer inn for å diskutere nyttehage. Gamle ensomme, du liksom. Gleder du deg - bare litt? - til påsken er helt over og vi må til pers igjen? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 22:15 | |
Her er det 2 på rad som svarer de heller ville se på en konsert i stedet for f.eks. en time av Jesus liv, Da jomfru Maria ble gravid, Da Jesus ble født, når Moses mottok steintavlene, når Abraham Lincoln ble skutt, Da den digre kometen traff jorda for 65 millioner, oppfinnelsen av hjulet, da menneskets forfar greide å gjøre opp ild for første gang, de første menneskene som kom til Amerika for ca 12.000 år siden, og mange andre viktige historiske hendelser. Når sånt skjer så får jeg bare lyst til å la være å postlegge innlegg i denne tråden. Jeg synes at om det er så forbasket viktig å være så alminnelig og ikke bruke en gram av sin egen fantasi så får dere bare fortsette med det da, men for å si det rett ut. Det er kjedelig lesning.. | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 22:22 | |
hahahahahahahaahaaaa ;-) Så det var FASIT på times og halvannentimes spørsmålene....! Ah! til boubous spm: Gleder meg til våren, men ikke til hverdagen nei. Har du husket å stille alle klokkene dine nå da? | ||
JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-04-01 22:32 | |
Det er ikke noe fasit, men et rop etter at folk kan prøve å vri hjernen sin litt og bruke litt fantasi. | ||