Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 787 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
USA - Ikke medlem lenger | 2012-10-08 23:48 | |
Fantomets røst sender deg inn i drømmeland .....Bare tenk påmeg Torill og du vil drømme søtt og trygt. Ofte på hyttetur ? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-08 23:54 | |
nei, sjelden Skal vi danse? | ||
USA - Ikke medlem lenger | 2012-10-09 00:04 | |
Ja om du vil, men da må du komme hit. Hvilken utetemperatur finner du behagligst ? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-09 00:09 | |
20 grader Er du gentleman? | ||
Boubou | 2012-10-09 07:19 | |
Nei. Tro ikke jeg kan påberope meg å være Lady, enn si ladylike heller - men kan hvis jeg vil. Hvordan var det på din barneskole? Hva drev du med? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-09 09:03 | |
Sentrumskole med mye asfalt, men vi sprang og sprang. Hoppet strikk, hoppet tau, lekte "hauk og due", og etterhvert "hånd-tikken" (-sisten) - jente + gutt. Pusset tennene i med fluor, sto på rekke og rad og spyttet ut på likt. Jublet og var i himmelrik hver gang vi ble tatt med opp i filmsalen på loftet og fikk se Ivo Caprinos FN-film + en film som het Marianne på sykehus (veldig dramatisk, en høydare). Lærte vår abc og leste Torbjørn Egners fortellinger om Kari, Petter og maler Grønn, OlaOla Heia. By og land, hand i hand. En storartet tid! Er det bedre å være barn i dag? | ||
rotsen | 2012-10-09 12:23 | |
nei! ikke når du er en orkide barn, lovetann barn eller hva-som-helst blomster barn. hvordan lærer en utlending bedre norsk? | ||
Boubou | 2012-10-09 14:47 | |
Ved å ha norske venner/arbeidskolleger/no en å snakke norsk med og ved å LESE BØKER i tillegg til litt grammatikkskole. Omtrent like viktig de to første, den siste er ikke engang helt nødvendig dersom de to første er på plass. Sånn er det i hvert fall for nordmenn å lære andre språk, og vi er ikke så forskjellige, er vi? Hva er orkidebarn og løvetannbarn? Egentlig? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-09 14:55 | |
Løvetannbarn - barna som overlever, tross alt. Tross vanskelige vilkår. Orkidebarn - barna som er avhengig av gode, trygge, stabile omgivelser. Men som blomstrer for fullt under de rette betingelsene. Slik har i alle fall jeg forstått det. Hvilken blomst er du? | ||
leonella | 2012-10-09 15:57 | |
Hortensia Bortskjemt og med alt for stort ego...hehe.. Hvilke blomster liker du best ? | ||
Boubou | 2012-10-09 16:03 | |
Hortensia:-) selv om de må skjemmes bort. Og så Amaryllis - snart amaryllistid!! Har du familietradisjoner som går i arv? Sånne litt sære ting som bare dere gjør? | ||
Snømannen | 2012-10-09 17:34 | |
Ja. Hva gjør du lille julaften? | ||
gompedyret | 2012-10-09 17:52 | |
Krangler med en hel haug med nesevis slekt som ikke skjønner at min måte å pynte treet på er den beste. I anledning fjorten nittito, hva er din favorittperson som heter Christopher til fornavn? | ||
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-10-09 20:25 | |
Lee. Ingen over, ingen ved siden. Hva er det mest merkelige du har spist? | ||
Torill | 2012-10-09 21:24 | |
Iguana. Hva er det merkeligste du har drukket? | ||
mymlen | 2012-10-09 23:21 | |
Det må være gjæret druesaft som gir manisk atferd og godt humør umiddelbart etter inntak, men en sterk følelse av ubehag dagen etter. Meget merkelig drikke! På en skala fra 1 til 10, hvor kjekk er Harry Klein....? | ||
wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-10 00:03 | |
På -80tallet var han en 9er vil jeg si. Har du vært med på Flash mob noen gang? | ||
Snømannen | 2012-10-10 08:50 | |
Flash nob? google google: is a group of people who assemble suddenly in a place, perform an unusual and seemingly pointless act for a brief time, then disperse...aha! For meg virker det aller meste av det vi mennesker driver med som meningsløst og rart. Og også begrenset i tid. Men hvis du ikke teller fotball, dansing, ordspill, rushtrafikk, arbeidsliv, etc så er svaret nei. Er det noen som følger med i denne tråden så ikke samme spørsmålet kommer flere ganger? | ||
Lene T | 2012-10-10 09:20 | |
Nei. Det har skjedd mange ganger at samme spørsmålet har kommet flere ganger, men det er jo forskjellige mennesker som svarer på det de forskjellige gangene (de som har svart før kan jo la være..), så jeg syns ikke det gjør noen ting. Det begynner jo å bli såpass mange spørsmål her nå at det kanskje er vanskelig å unngå. Følger du med på Farmen? | ||
ubestemt | 2012-10-10 12:41 | |
Nei. Jeg ser lite på TV. Hva heter den beste boken du har lest? | ||